مهم‌ترین تصمیم یحیی در بازی امشب انتخاب مربع هجومی تیمش خواهد بود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس امشب در  یکی از حساس ترین بازیهای خود در فصل بیستم به مصاف سپاهان خواهد رفت. یحیی گل محمدی احتمالا در بازی امشب احمد نوراللهی را نیمکت نشین خواهد کرد تا این بازیکن اماده دربی تهران شود.

سرخ‌ها در بازی امشب حامد لک را درون دروزاه خواهند داشت. در خط دفاعی سیدجلال حسینی اگر چه با مصدومیت جزیی روبه رو شده اما سرمربی پرسپولیس نمیخواهد در بازی مهم امشب کاپیتان تیمش را نیمکت نشین کند.  بنابراین سیدجلا و کنعانی زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. در سمت چپ وحید امیری همچنان جایگزین سعید آقایی خواهد بود و سیامک نعمتی هم به عنوان مدافع راست به میدان خواهد رفت.

دو هافبک دفاعی سرخ ها در بازی امشب سرلک و کمال کامیابی نیا خواهند بود. اما مهم ترین تصمیم یحیی در بازی امشب انتخاب از بین پهلوان و امید عالیشاه خواهد بود تا در کنار مهدی ترابی خط هاافبک سرخ ها کامل شود. به نظر می رسد در بازی امشب پهلوان به میدان برود و امید عالیشاه روی نیمکت قرار بگیرد. این در حالی است که یحیی تصمیم به استفاده از دو مهاجم تخصصی در ترکیب تیمش بگیرد. در این صورت مغانلو و آل کثیر زوج خط حمله پرسپولیس خواهند بود. در غیر این صورت عالیشاه جایگزین آل کثر در خط حمله خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس :

لک- حسینی-کنعانی- امیری-نعمتی- کامیابی نیا- سرلک-ترابی-پهلوان- مغانلو- آل کثیر

کد خبر 599819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha