مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

نرم افزار حسابداری توسط افراد و صاحبان مشاغل برای پیگیری درآمد، هزینه و همچنین پیگیری امور مالی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع استفاده از نرم افزار های حسابداری می‌تواند میزان خطا و اشتباه شما در حساب و کتاب‌ها، هم حساب و کتاب‌های شخصی و هم حساب و کتاب‌های شرکتی و فروشگاهی،‌ را بسیار کاهش دهد.

image-20210509092615-1.jpeg

همچنین می‌توانید در این نرم افزارها با امکان انتخاب کارها به صورت اتوماتیک در زمان نیز صرفه جویی کنید و امکان ذخیره اسناد و مدارک در جایی مشخص را نیز داشته باشید. اگر در حسابداری خیلی مهارت ندارید و حتی زمان زیاد برای کاغذبازی‌های حسابداری را ندارید، ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید کدام نرم افزار حسابداری برای شما مناسب است.

برای تعیین بهترین نرم افزار های حسابداری، ما تمام نرم افزارهای سایت زینسی را بررسی کردیم تا به شما بهترین آنها را ارائه دهیم. ما این موارد را براساس ویژگی‌ها و کارکردهایی که به طور خاص برای شما به عنوان شخص، فروشگاه‌دارها و صاحبان مشاغل دارند، استفاده از آنها، هزینه و موارد دیگر انتخاب کردیم. در ادامه با بهترین نرم افزار های حسابداری شخصی، حسابداری فروشگاهی و همچنین حسابداری اداری آشنا خواهید شد.

نرم افزارهای حسابداری شخصی

مدیریت حساب‌های شخصی و میزان درآمد و مخارج ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد و حتی باشند افرادی که خیلی با حساب و کتاب و اعداد و ارقام رابطه خوبی ندارند. حتی ممکن است برخی افراد کسب و کار کوچکی داشته باشند که حساب و کتاب آن به حسابدار در شرکت نیاز نداشته باشد و تنها با در اختیار داشتن ابزاری،‌ بتوان تمام حساب و کتاب‌ها را رسیدگی کرد.

استفاده از اپلیکیشن‌های حسابداری شخصی برای تمام این مواردی که عنوان کردیم بهترین گزینه می‌باشد. اپلیکیشن حسابداری شخصی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید میزان درآمد، بودجه و همچنین مخارج را بررسی کنید تا بتوانید به خوبی برای سود بیشتر از میزان سرمایه خود برنامه ریزی کنید. در حالت کلی استفاده از نرم افزارهای حسابداری، ریسک اشتباه در حساب و کتاب‌های شما را کاهش می‌دهند.

فانوس

با بهترین نرم افزارهای حسابداری از نگاه زینسی آشنا شوید

فانوس در میان بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های حسابداری شخصی در وب‌سایت زینسی به شمار می‌آید که شما با کمک آن می‌توانید حساب خود را به خوبی مدیریت کنید. در فانوس می‌توانید هزینه‌ها و درآمدهایتان را وارد و دسته بندی کنید، مدیریت دخل و خرجتان را بر عهده بگیرید و در نهایت در سرمایه گذاری نیز حساب شده‌تر عمل کنید.

اپلیکیشن فانوس همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا از قیمت بازار طلا و سکه باخبر شوید و همچنین برای کسانی که در بورس فعالیت دارند، تمام آنچه برای بورس و حساب و کتاب‌های بورس به آن احتیاج دارند، را نیز دارد و حتی گزینه‌های عالی سرمایه گذاری را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

شما برای ثبت هزینه‌ها و درآمد خود در فانوس نیاز به پرداخت هزینه نخواهید داشت و این کار در این نرم افزار رایگان است. گزارش‌گیری نیز در فانوس به شکلی عالی انجام می‌شود و شما از این ویژگی نیز می‌توانید برای مدیریت درست درآمد و هزینه‌های خود استفاده کنید. شما در فانوس این امکان را دارید که مخارجتان را با سایر افراد نیز مقایسه کنید و برای این کار حتما نیاز است که مخارج خود را دسته بندی کنید.

ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن فانوس

  • مشاهده ارزش روز دارایی‌ها
  • گزارش‌گیری
  • دریافت اطلاعات بازار بورس و دریافت بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری
  • یادآوری برای پرداخت قسط
  • امکان مقایسه مخارج با دیگر کاربران
  • خواندن پیامک بانکی
  • امکان بودجه بندی ماهانه
  • معرفی وام‌های بانکی

نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی

فروشگاه‌ها همان‌طور که از نام آنها پیداست، محلی برای فروش کالا هستند که برای رسیدگی به امور مالی خود حتما به نرم افزارهای حسابداری نیاز دارند. نرم افزار های حسابداری فروشگاهی هم برای فروشگاه‌های کوچک و نوپا و هم برای فروشگاه‌های بزرگ و هایپرمارکت‌ها قابل استفاده هستند.

در فروشگاه‌ها خصوصا فروشگاه‌های بزرگ حساب و کتاب سنتی و کار با کاغذها و فاکتورهای بسیار، دیگر در این دوره جوابگو نیست و زمانی که می‌شود از بهترین ابزارها برای رسیدگی به امور مالی استفاده کرد، چرا باید سراغ کارهای سخت رفت؟ مطمئنا بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی به شما به عنوان مدیر فروشگاه کمک می‌کنند که بهتر متوجه شوید که چه مقدار در طول روز فروش داشتید، کدام کالاها بیشتری فروش را داشتند و حتی می‌توانید برای فاکتوردهی نیز از این نرم افزارها استفاده کنید.

نرم افزار هلو

با بهترین نرم افزارهای حسابداری از نگاه زینسی آشنا شوید

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو در میان بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی در وب‌سایت زینسی است که بسته به نوع و بزرگی و کوچکی فروشگاه در سطح پایه، ساده، متوسط، پیشرفته و پیشرفته دو کاربره به کاربر ارائه می‌شود. این نرم افزار برای استفاده فروشگاه‌ها برای حساب و کتاب بهترین گزینه است و در عین سادگی امکانات بسیاری برای فروشگاه‌ها دارد.

شما با استفاده از نرم افزار هلو می‌توانید حساب‌های فروشگاه‌ها را در نرم افزار تعریف کنید، فاکتور صادر کنید، از موارد مختلف گزارش دریافت کنید و به امکانات بسیاری برای مدیریت امور مالی فروشگاه دسترسی داشته باشید. صدور فاکتور و همچنین بارکدخوان نیز از دیگر امکانات نرم افزار هلو است.

در نسخه پیشرفته نرم افزار هلو شما می‌توانید برای مشتریان خود دسته بندی مشخص کنید، از چک پرینت تهیه کنید، گزارشات پیشرفته دریافت کنید، تیپ قیمت داشته باشید و چندین امکان و ویژگی بسیار عالی که حسابداری فروشگاه را به کاری آسان تبدیل می‌کنند.

ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار هلو

  • تعریف و دسته بندی برای مشتری
  • اتصال به بارکد خوان
  • صدور فاکتور
  • دریافت گزارشات متفاوت
  • امکان تهیه پرینت فاکتور به صورت فیش پرینت

نرم افزار های حسابداری اداری

نرم افزار های حسابداری اداری برای رسیدگی به صورت‌های مالی اداره‌ها و شرکت‌ها و رسیدگی به تمام موارد مالی شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از بهترین نرم افزارهای حسابداری داری و همچنین تجاری می‌تواند بهترین گزینه برای شما به عنوان صاحب شرکت باشد و با کمک این نرم افزارها می‌توانید در جهت رشد اقتصادی و بازرگانی قدم بردارید و تصمیمات درستی در مورد فعالیت‌های اقتصادی و مالی بگیرید.

این نرم افزارها علاوه بر اینکه به مدیران کمک می‌کنند تا حساب و کتاب‌های شرکت را رسیدگی کنند، همچنین برای آنها به عنوان دستیار برای بهترین سرمایه گذاری‌های عمل می‌کنند. با کمک این نرم افزارها شرکت‌ها و ادارات می‌توانند حقوق کارمندان را تعیین و پرداخت کنند، ترازنامه و حسابرسی را تنظیم کنند و همچنین وضعیت مالی شرکت و میزان پرداختی و سود را مشاهده کنند.

نرم افزار میزان

با بهترین نرم افزارهای حسابداری از نگاه زینسی آشنا شوید

یکی از پرکاربردترین نرم افزارهایی که در شرکت‌ها و ادارات استفاده دارد نرم افزار حسابداری میزان است که در میان بهترین نرم افزارهای حسابداری اداری زینسی قرار می‌گیرد.

نرم افزار حسابداری میزان تجزیه و تحلیل، ثبت اسناد، طبقه بندی، نمایش نمودار و گزارشات مبنی بر اطلاعات درون و برون سازمانی را برای شرکت‌ها آسان می‌کند. شما در این نرم افزار و در بخش گزارشات می‌توانید نمودارهای استاندارد حسابداری را مشاهده کنید. این نرم افزار همچنین ترازنامه را به شما نشان می‌دهد و همچنین می‌توانید با توجه به سود و زیان و استانداردهای مخارج در شرکت، تصمیمات عالی در مورد سرمایه گذاری بگیرید.

ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار میزان

  • مرور حساب‌ها
  • تعریف نامحدود شرکت
  • دریافت نمودار استاندارد
  • امکان پیوست فایل به سند
  • گزارش گیری از اسناد

چرا به نرم افزار های حسابداری نیاز داریم؟

حساب و کتاب به صورت دستی و سنتی همیشه با مشکلات و چالش‌های بسیاری همراه بوده است. شما در روش‌های سنتی در محاسبات خود دار خطا می‌شدید و حتی زمان بسیاری را هدر می‌دادید تا بتوانید در میان تمام اسناد موجود، حساب و کتاب‌ها را رسیدگی کنید.

با توسعه تکنولوژی و فناوری نرم افزارهای حسابداری در انواع مختلف و برای کارکردهای متفاوت معرفی شدند که محاسبه و مدیریت امور مالی کسب و کارها و اشخاص را بسیار آسان‌تر کردند. 

کد خبر 599796

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha