شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

وزیر صنعت‌، معدن و تجارت تقویت تولید داخل و عرضه مناسب محصولات در بازار را هدف این وزارتخانه برای ایجاد تعادل در بازار مصرف عنوان کرد.

تولید

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا رزم حسینی،  در جریان بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی و مراسم کلنگ زنی فاز دوم کارخانه پارچه رو مبلی در شهرک صنعتی قرچک اظهار کرد: سال گذشته سال بسیار خوبی در موضوع تولید داخل بود و امسال نیز برای افزایش تولید گام‌های عملی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید خود از شرکت تولیدکننده پارچه رو مبلی گفت: این کارخانه با ۸۰۰ نیرو در سه شیفت کاری در حال فعالیت است و در طرح توسعه‌ای با سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومان، برای حدود هزار نفر دیگر اشتغال‌زایی خواهد کرد.

رزم حسینی با بیان اینکه اکنون ۱۳۷ کارخانه در سراسر کشور به تولید این محصول اشتغال دارند و نیاز داخل را تقریبا به طور کامل رفع می کنند، تاکید کرد:‌ تلاش ما این است تولید داخل افزایش پیدا کند و نیاز پارچه رومبلی و سایر انواع پارچه‌ها در کشور از محل تولیدات داخلی قابل تامین شود.

علی همتی، عضو هیات مدیره تولیدکننده پارچه رومبلی هم با اشاره به افتتاح فاز دوم در کمتر از یکسال آینده بیان کرد:‌ خوشبختانه از آغاز پاندمی کرونا تا کنون این گروه صنعتی تعدیل نداشته است و 150 کارگر دیگر هم به خط تولید پارچه سه متری و پارچه‌های گرد باف افزوده خواهد شد. در فاز دوم توسعه هم احداث کارخانه تولیدی در زمینی به مساحت 60 هزار مترمربعی خواهد بود، هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

گفتنی است، وزیر صنعت ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی پیشوا، شهرک صنعتی قرچک و شهرک صنعتی استان تهران از نزدیک وضعیت برخی واحدهای صنعتی را بررسی کرد و برای فعال‌سازی و حل مشکلات واحدهای تولیدی قول مساعد داد. رزم حسینی همچنین پس از افتتاح برخی واحدهای صنعتی در گفت و گو با مدیران، کارکنان و دست اندرکاران این واحدها در جریان مهم‌ترین مسائل و ظرفیت‌های آن قرار گرفت.

کد خبر 599709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha