مجموع نظرات: ۱
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

اکران فیلم‌های سینمایی در سینماهای مازندران با خروج این استان از وضعیت قرمز آغاز شد و علاقه‌مندان به سینما می‌توانند در سالن‌های متعلق به حوزه هنری به تماشای فیلم‌ها بنشینند.

سینما کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، تغییر دسته‌بندی مشاغل سینمایی از گروه ۳ به گروه ۲ در اولویت‌های شغلی ستاد ملی مقابله با کرونا سبب شد که پس از خروج مازندران از وضعیت قرمز، مشاغل گروه دوم که سینما نیز در این بین قرار گرفته، مجاز به ازسرگیری فعالیت‌های خود باشند. بر همین اساس حوزه هنری مازندران اعلام کرد که اکران فیلم در سینماهای متعلق به این نهاد در شهرهای ساری، آمل، نوشهر و بهشهر آغاز شده است.

معاون امور سینمایی حوزه هنری مازندران با اشاره به تغییر طبقه‌بندی مشاغل در فهرست ستاد ملی مقابله با کرونا و بلامانع بودن فعالیت سینماها در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد اظهار کرد: در حال حاضر سالن‌های سپهر ساری، بهمن آمل، شقایق نوشهر و بهمن بهشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای علاقه‌مندان به هنر هفتم هستند.

فعالیت سینماهای مازندران از سر گرفته شد

    سید علی سید پور گلنشینی افزود: چهار سینمای زیر نظر حوزه هنری با ۶ سالن در مازندران فعال است که شامل دو سالن‌سینما سپهر ساری، دو سالن سینما بهمن آمل و سالن‌های سینما شقایق نوشهر و سینما بهمن آمل می‌شود.

    وی درباره فیلم‌های روی پرده این سینماها نیز گفت: از سرگیری فعالیت سینماهای حوزه هنری مازندران با اکران پنج فیلم سینمایی آغاز شده است. فیلم‌های «هفته‌ای یک بار  آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، «خورشید» ساخته مجید مجیدی، کمدی «تکخال» به کارگردانی مجید مافی، «خون شد» از مسعود کیمیایی و «لاله» اثر اسدالله نیک‌نژاد در سینماهای سپهر ساری، بهمن آمل، بهمن بهشهر و شقایق نوشهر روی پرده رفته است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه آنلاین https://www.gisheh7.ir/ از برنامه اکران در این سینماها مطلع شوند و برای تهیه بلیط اقدام کنند.

    چهار سینمای شقایق نوشهر، بهمن آمل، بهمن بهشهر و سپهر ساری در مجموع با ۶ سالن سینما و ظرفیت حدود ۲۱۰۰صندلی سینماهای فعال زیر پوشش حوزه هنری مازندران هستند. علاوه بر این سینماها ۱۵ سینمای دولتی و خصوصی دیگر نیز در مازندران وجود دارد که مجموع صندلی‌های سینما در این استان را در حال حاضر به بیش از ۵۳۰۰ صندلی می‌رساند.

طبق آخرین وضعیت کرونایی اعلام شده مازندران در حال حاضر از ۲۲ شهرستان این استان ۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۶ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

کد خبر 599478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha