با ثبت ۱۰ فوتی جدید در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی‌های ناشی از کرونا به عدد ۲ هزار و سه مورد افزایش پیدا کرد که نشان‌دهنده افزایش تعداد فوتی‌ها در استان همدان است و دلیل آن نبود ثبات در رویکرد ویروس است.

کرونا در همدان

فاطمه کاظمی- همشهری آنلاین

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان این‌که شاهد افزایش فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در استان همدان هستیم که نشان‌دهنده نبود ثبات در رویکرد ویروس است، توضیح داد: تعداد موارد مثبت در بخش بستری و سرپایی با ۴۱۸ مورد جدید به ترتیب در بخش بستری به ۱۵ هزار و ۹۴۶ و در بخش سرپایی به ۳۹ هزار و ۳۹۴ مورد افزایش یافت.

محمد طاهری ادامه داد: با ثبت ۱۰ فوتی جدید در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی‌های ناشی از کرونا به عدد ۲ هزار و سه مورد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵۳ مورد بوده که ۱۷۴ مورد در بخش عادی و ۱۱ مورد در بخش عادی بستری شده‌اند و حال ۶۴ بیمار نیز وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره وضعیت شهرستان‌ها نیز گفت: در اسدآباد ۶۹۱، بهار ۸۷۹، تویسرکان ۹۵۱، رزن ۶۸۹، درگزین ۲۵۷، فامنین ۲۹۴، کبودراهنگ ۹۴۹، ملایر ۲ هزار و ۸۶۳، نهاوند ۲ هزار و ۸۸، همدان ۵ هزار و ۹۰۱ و خارج از استان ۳۸۴ مورد مثبت گزارش شده است.

کد خبر 599471

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha