اهالی منطقه شیخ جراح این روزها سیاه‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی را می‌بینند.

شیخ جراح

به گزارش همشهری‌آنلاین، به دنبال سرکوب تظاهرات اهالی محله «الشیخ جراح» در اعتراض به تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر بیرون راندن اهالی این محله از منازل‌شان، چندین فلسطینی به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

تصاویر | جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه الشیخ جراح

شاهدان عینی اعلام کردند، نیروهای رژیم اشغالگر با شلیک گلوله و بمب‌های گاز اشک‌آور این تظاهرات را سرکوب کردند.
نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین تعدادی از فلسطینیان در محله «الشیخ جراح» را که در این تظاهرات شرکت کرده بودند، بازداشت کردند.

تصاویر | جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه الشیخ جراح

همچنین در جریان درگیری‌ها در روستای «أودلا» واقع در جنوب نابلس دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی و یک جوان فلسطینی دیگر شهید شدند.

تصاویر | جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه الشیخ جراح

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری، خاطرنشان کرد نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای «أودلا» واقع در جنوب نابلس یورش بردند و در بحبوحه تیراندازی و شلیک بمب‌های گاز اشک‌آور، دو تن از شهروندان فلسطینی زخمی شدند.

تصاویر | جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه الشیخ جراح

در جریان درگیری‌های میان فلسطینیان و نیروهای اشغالگر در روستای «أودلا» یک نوجوان فلسطینی ۱۶ ساله نیز به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید شد.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم اشغالگر به سمت معترضان فلسطینی در محله «الشیخ جراح» یورش بردند و در نتیجه آن یک شهروند زن فلسطینی زخمی شد.

کد خبر 599420

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha