تصاویر منتشرشده از ادن آزار، هافبک بلژیکی رئال مادرید بعد از شکست این تیم مقابل چلسی، جنجال بزرگی را علیه این بازیکن به راه انداخته است.

ادن هازارد

به گزارش همشهری‌آنلاین رئال مادرید در حالی دیشب برابر چلسی حذف شد که شاگردان زیدان یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل خود را انجام دادند و تیم انگلیسی بارها دروازه این تیم را تهدید کرد. اما تلخی شکست رئال مادرید برای هواداران رئال مادرید با خنده‌های ادن آزار چند برابر شد.

تصاویر منتشرشده از ادن آزار، هافبک بلژیکی رئال مادرید بعد از شکست این تیم مقابل چلسی، جنجال بزرگی را علیه این بازیکن به راه انداخته است.

جنجال خنده های یک رئالی بعد از شکست تلخ برابر چلسی

آزار، بازیکن سابق چلسی، پس از پایان بازی با هم‌تیمی‌هایش مشغول خوش و بش و قهقهه زدن بود و همین موضوع طرفداران رئال مادرید را بسیار عصبانی کرده است و خواستار اخراج او شده‌اند.

شماره ۷ رئال مادرید که در این بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت و نمایش ضعیفی ارائه کرد، حالا با هجمه سنگینی از سوی رئالی‌ها روبه‌رو شده است.

در توئیتر و اینستاگرام عکس و ویدئوی خنده‌های او بازنشر می‌شود و انتقاداتی اینچنین را برای او در پی داشته است: «آزار آخر بازی داشت به این می‌خندید که هنوز هم نمی‌دانست بازیکن کدام تیم است.» یا «این کار او یک بی‌احترامی محض به باشگاه و هم‌تیمی‌هایش است.» برخی از هواداران رئال هم در فضای مجازی خواستار اخراج این ستاره گران قیمت شده اند.

کد خبر 599323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha