سرمربی سابق اینتر از دریافت پیشنهاد سرمربیگری چند تیم آسیایی سخن گفت.

استراماچونی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت adnkronos، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی در ابتدای صحبت‌های خود درباره قهرمانی اینتر، تیمی که قبلا هدایت آن را بر عهده داشت گفت:‌ این قهرمانی به خاطر همکاری خوب کونته و ماروتا بود. کونته مربی خاصی است که باید به او اعتقاد داشت. اینتر با حذف از لیگ قهرمانان لحظات سختی را تجربه کرد و کمترین امتیاز را داشت و از جام حذفی نیز کنار رفت. با این حال جوزپه ماروتا از سرمربی خود حمایت کرد. این کار یک مدیر خوب است. سال آینده بزرگترین چالش داشتن عملکرد متفاوت در اروپا خواهد بود که مهم است زیرا در لیگ قهرمانان شرایط برای اینتر خوب نبوده است. باید بازیکنان خوبی جذب شوند. مثلا یک بازیکن مثل کانته و رقابت را در تیم افزایش داد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: امسال تیمی که خیلی اینتر را برای قهرمانی اذیت کرد آتالانتا بود، هر چند میلان نیز خیلی به اینتر نزدیک بود. مهمترین اتفاق برای قهرمانی اینتر، برتری در داربی میلان و در ادامه برتری برابر آتالانتا بود که تیم کونته را برای قهرمانی متمایز کرد.

استراماچونی درباره شکست ۶ بر ۲ رم برابر یونایتد در لیگ اروپا نیز گفت: این شکست خیلی عجیبی بود. البته رم با مصدومیت‌های زیادی روبه‌رو است. رم برابر یونایتد تقریبا همه گل‌ها را روی ضدحمله خورد. علاوه بر تاثیری که یک مربی می‌تواند داشته باشد، خود بازیکن نیز باید به یک بلوغ تاکتیکی رسیده باشد و در حملات بهتر عمل کند. رم البته بازی‌هایی زیادی بوده که در دیدار برگشت جبران کرده است.

سرمربی سابق نراتزوری توضیح داد: مطمئناً مسئله بزرگ این است که آیا باید به تجربه آسیایی خودم ادامه دهم یا خیر. تجربه کار در آسیا که جدا از سایر مسائل بسیار خوب پیش رفت و به من ابعاد و شخصیت آسیایی داد. پیشنهاداتی از تیم‌های آسیایی دارم و در حال بررسی هستم و باید ببینم برای آینده چه چیزی رخ خواهد داد.

پیشتر رسانه‌های ایتالیایی از علاقه تیم‌های قطری به این مربی ایتالیایی برای فصل بعد خبر داده بودند.

کد خبر 598955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha