مجموع نظرات: ۴۱
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
۰ نفر

تیگو۵ را باید جزو آن خودروهایی دانست که از همان ابتدای ورود مطابق با نیاز بازار و سلیقه مشتریان ایرانی بود، بدنه بزرگ و جادار با فضای داخلی خانوادگی و حمل بار بزرگ که دقیقا مشابه سلیقه ایرانیان است.

image.png

تیگو۵ از سوی دیگر در تستهای معتبر بین المللی موفق شد امتیاز بالای ایمنی و ۵ ستاره ایمنی موسسه استاندارد چین را از آن خود نماید . فروش نزدیک به ۵۰.۰۰۰ دستگاه از این خودرو در طول مدت ۵ سال در بازار ایران  خود نشان دهنده استقبال بسیار خوب از این خودرو میباشد .

موتور ۲ لیتری تیگو۵ از سابقه خوب عملکرد و دوام و اعتماد مشتریان برخوردار میباشد ، و همواره مورد اعتماد و رضایت مشتریان میباشد . اکثر خریداران تیگو۵ مزیت اصلی این خودرو را فضای بزرگ و راحتی مناسب داخل خودرو در کنار استحکام و ایمنی بالای آن میدانند .

گرچه ممکن است طراحی تیگو۵ در مقایسه با برخی از خودروهای روز کمی قدیمی به نظر برسد اما کماکان طرفداران خاص خود را دارد  و با آپشن های رفاهی و ایمنی نسبتا قابل قبول به بازار عرضه میشود .

مانیتور لمسی ۱۰ اینچی همراه با سیستم جی پی اس ،  صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو ، دوربین داینامیک عقب ،  سیستم ورود و روشن شدن بدون کلید در کنار سیستم های پایداری چون ( ESP- TCS- HHC)  پایداری الکترونیکی- ضد لغزش و کنترل در سربالاییی اشاره نمود که در کنار ایربگهای جانبی و بدنه و شاسی فولادی قوی ایمنی و استحکام بالایی را به همراه دارد .

تیگو۵ مناسب کسانی است که به دنبال یک کراس اوور خانوادگی با فضای راحت و بزرگ میگردند و همچنین اهل سفر نیز میباشند همچنین گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر این خودرو در میان خودروهای مشابه تولیدی در کشور کاملا خاص و منحصر به فرد میباشد که در کنار شبکه خدمات گسترده مدیران خودرو در مقایسه با بسیاری از محصولات هم رده و همچنین تسهیلات خاص فروش اقساطی بلند مدت و تحویل کوتاه  مدت خدمات خاص و منحصر این خودرو در بازار کشور میباشد .

کد خبر 598786

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha