امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، قیمت جدید فروش دلار از سوی صرافی ملی ۲۱ هزار و ۸۴۳ تومان اعلام شد تا به این ترتیب دلار به کانال ۲۱ هزار تومانی عقب نشینی کند. این قیمت نسبت به قیمت روز قبل اعلام شده از سوی این صرافی یک هزار و ۸۸ تومان کمتر بود.

سقوط دلار

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۲ هزار و ۲۹۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۶۴۱ تومان کاهش قیمت داشت اما در ادامه -حدود ساعت ۱۴ -  صرافی ملی قیمت جدید فروش دلار را ۲۱ هزار و ۸۴۳ تومان اعلام کرد که کاهش یک هزار و ۸۸ تومانی نسبت به روز قبل داشت و قیمت دلار را نیز به کانال ۲۱ هزار تومانی هدایت کرد.

 امروز اولین نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی به ترتیب ۲۱ هزار و ۸۴۹ تومان و ۲۲هزار و ۲۹۰ تومان اعلام شد که قیمت خرید آن ۶۲۸ تومان و قیمت فروش آن ۶۴۱ تومان نسبت به روز گذشته کمتر معامله شد. اما در ادامه این صرافی قیمت های جدیدی برای دلار و یرو اعلام کرد. به این ترتیب قیمت خرید هر دلار ۲۱ هزار و ۴۱۱ تومان و قیمت فروش آن، ۲۱ هزار و ۸۴۳ تومان از سوی این صرافی اعلام شد که قیمت فروش دلار یک هزار و ۸۸ تومان نسبت به روز قبل کاهش یافت.

همچنین،در نرخ ابتدایی صرافی ملی قیمت خرید یورو نیز   ۲۶هزار و ۷۷۹ تومان و قیمت فروش آن ۲۷هزار و ۳۲۰ تومان بود که نسبت به روز قبل کاهش یافته بود اما در نرخ بعدی قیمت خرید و فروش یورو نیز مجددا کاهش پیدا کرد و به ترتیب قیمت خرید و فروش یورو به ترتیب ۲۶ هزار و ۸۶ تومان و ۲۶ هزار و ۶۱۳ تومان اعلام شد.

اما امروز نرخ ابتدای روز دلار در بازار متشکل ارز، ۲۲ هزار و ۲۹۸ تومان و نرخ انتهای روز آن ۲۱ هزار و ۶۲۷ تومان بود. نرخ میانگین روزانه دلار در این بازار امروز، ۲۱ هزار و ۹۹۹ تومان اعلام شد. نرخ میانگین روزانه هر یورو نیز در این بازار ۲۶ هزار و ۵۰۶ تومان بود.

در بازار آزاد نیز هر دلار ابتدا با قیمت های بالای ۲۲ هزار تومان معامله می شد اما در ادامه، قیمت دلار در بازار آزاد نیز سقوط کرد و به قیمت ۲۱ هزار و ۸۴۸ تومان تا لحظه ثبت این گزارش رسید. 

کد خبر 598632

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha