آبی‌ها با برد برابر الشرطه به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کردند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال در بازی‌ای که کسب ۳ امتیاز آن حکم به صعود این تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان می‌داد خیلی زود موفق شد برابر الشرطه عراق به گل برسد. دقیقه ۱۳ پاس در عمق عالی قایدی به میلیچ رسید که مدافع کروات آبی‌پوشان توسط کرار عامر درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. شیخ دیاباته پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را وارد دروازه کرد.

اما  تنها چند دقیقه بعد از این گل باز هم آبی‌ها توسط مهدی قائدی صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شدند که این بار شیخ دیاباته نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و گلر عراقی ضربه مهاجم آبی‌ها را مهار کرد.

در نیمه دوم مجیدی با آوردن ارسلان مطهری تلاش کرد تا روی ضد حمله ها تیم عراقی را تحت فشار بگذارد اما الشرطه دقایق زیادی صاحب توپ و میدان بود. هر چند نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه استقلال ایجاد کند.

در نهایت بازی دوتیم با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا استقلال با ۱۱ امتیاز به صدر جدول گروه برود. شاگردان مجیدی با این ۳ امتیاز صعودشان به مرحله بعد قطعی شد و بازی الحیل و الاهلی تعیین‌کننده صدرنشینی یا صعود استقلال به عنوان تیم دوم خواهد بود.

کد خبر 598294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha