استقلال تهران در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف تیم الشرطه عراق می‌رود.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه در آخرین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا درحالی برگزار می‌شود که تیم الشرطه با ۳ امتیاز در جایگاه چهارم گروه قرار دارد و قبل از این بازی حذف شده این رقابت‌هاست، اما شرایط برای آبی‌های پایتخت بسیار متفاوت است، زیرا در این گروه استقلال به همراه دو تیم دیگر ۸ امتیازی هستند و شاگردان مجیدی برای اینکه صعود خود به دور را قطعی کنند به شدت به پیروزی در این بازی احتیاج دارند. 

استقلال تهران در بازی مقابل الشرطه مانند بازی قبلی تمامی بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت. در مسابقه قبلی شیخ دیاباته به دلیل آسیب‌دیدگی از ابتدا فیکس نبود و به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شد ولی محمد نادری هیچ شانسی برای بازی نداشت. نادری به دلیل آسیب‌دیدگی در لیست بازی قبلی غایب بود و گفته می‌شد برای بازی امشب مشکلی نخواهد داشت اما او این بازی را از دست داده است.

در بازی امشب پیش‌بینی می‌شود، با بازگشت دیاباته به ترکیب اصلی، احمد موسوی از خط میانی نیمکت‌نشین شود تا او تنها تغییر ترکیب باشد و تیم با سه مهاجم برای بازی حساس به میدان برود.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال برابر الشرطه به شرح زیر است:

رشید مظاهری، وریا غفوری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری

کد خبر 598208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha