انتقال مدافعان تیم پرسپولیس در حساس‌ترین زمان‌ رقابت‌ها در چند سال اخیر به موضوعی تکراری تبدیل شده و بر اساس تجربه، جدایی حسین کنعانی‌زادگان از سرخ‌ها قطعی به نظر می‌رسد.

کنعانی‌زادگان

به گزارش همشهری‌آنلاین، از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در مورد جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس به گوش می‌رسید. گفته می‌شد که او با یک تیم در قطر به توافق قطعی و نهایی رسیده است و به همین دلیل هم تن به تمدید قرارداد با سرخپوشان نمی‌دهد.

فاز دیگری از همین حرف و حدیث‌ها هم از دستمزد درخواستی نجومی کنعانی برای تمدید قرارداد حکایت داشت. در تمام طول این مدت اما مدافع سرخپوشان سکوت کرده بود تا صحت و سقم شنیده‌ها مشخص نباشد. در نهایت اما تیر خلاص را سایت معتبر «استاد الدوحه» شلیک کرد و شامگاه سه‌شنبه خبر قطعی عقد قرارداد بین کنعانی‌زادگان و باشگاه الاهلی قطر را به انتشار رساند.

سابقه نشان می‌دهد این رسانه حتی وقتی خبر احتمالی هم منتشر می‌کند، اتفاق مورد نظر رخ می‌دهد؛ چه برسد به حالا که در مورد حضور کنعانی‌زادگان در لیگ ستارگان قطر لحن کاملا قطعی به‌کار برده است. با این اوصاف بسیار بعید است کنعانی برای فصل بعد در دسترس سرخپوشان باشد. به این ترتیب یحیی گل‌محمدی از همین حالا باید به‌دنبال جذب جانشین کنعانی باشد. این کار اصلا ساده نیست؛ مگر اینکه مثلا شجاع خلیل‌زاده برگردد.

به هر حال کنعانی از زمان حضور در قلب خط دفاع پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و ترمیم جای خالی او دشوار خواهد بود. همچنان هم روشن نیست که پرسپولیس چطور و با چه فلسفه‌ای یک بازیکن دوپسته مثل محمد انصاری را از دست داد.

کد خبر 598084

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha