استقلال در بازی‌ای که با یک تساوی هم صدرنشین می‌شد، خیلی برای کسب ۳ امتیاز تلاش نکرد تا سرنوشت صعودش به بازی آخر کشیده شود.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین استقلال و الاهلی در شرایطی به مصاف هم رفتند که برد الشرطه عراق برابر الدحیل معادلات این گروه را کاملا به هم زده بود و هر دو تیم فرصت داشتند با کسب ۳ امتیاز به صدر جدول گروه بروند. با این حال شاگردان مجیدی که در این بازی با یک تساوی هم صدرنشین می‌شدند به امید دیدار آخر برابر حریف عراقی خیلی به آب و آتش نزدند.

در نیمه اول الاهلی روی یک ضربه کرنر می‌توانست به گل برسد که شوت محکم بازیکن این تیم از ۶ قدم به تیر دروازه آبی‌ها خورد تا شاگردان مجیدی نیمه اول را با شکست به رختکن نروند. در نیمه دوم هم تیم عربستانی برای لحظاتی خطرناک ظاهر شد و چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. با این حال آبی‌ها در نیمه اول و روی ضربه قائدی از پشت ۱۸ قدم می‌توانستند به گل برسند.

با توجه به ۸ امتیازی شدن الدحیل، استقلال و الاهلی هر سه تیم در روز آخری برای صعود شانس دارند. هرچند طبق قانون مسابقات در صورت  برابر شدن شرایط الدحیل و استقلال در بازی آخر بازی مستقیم دوتیم ملاک خواهد بود که وضعیت الدحیل به دلیل برد برابر استقلال بهتر است.

کد خبر 597826

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha