یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۴
۰ نفر

استقلال با یک امتیازی که برابر الدحیل گرفت با ۷ امتیاز رتبه دوم خود در جدول را پس گرفت.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین استقلال در شبی که فرهاد مجیدی چند تغییر نسبت به بازی قبل در تیمش ایجاد کرده بود، برابر الدحیل قطر به نتیجه تساوی رسید. 

شاگردان مجیدی در این بازی تلاش کردند از بازی احساسی دوری کنند و همین موضوع باعث شد تیم قطری در نیمه اول فرصت چندانی برای گلزنی نداشته باشد. استقلال اما در دقیقه ۲۷ روی حرکت فرشید اسماعیلی و بی‌احتیاطی علی کریمی، هافبک سابقش، صاحب ضربه پنالتی شد تا شیخ دیاباته توپ را تبدیل به گل کند.  اتفاقی که در آن سوی میدان و در دقیقه ۴۶ هم برای تیم قطری افتاد و داور بازی پنالتی مشکوکی برای الدحیل گرفت تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند.

اما استقلالی که بیشتر به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت، در نیمه دوم هم روی یک ضربه ایستگاهی و رها کردن آلنگو گل دوم را دریافت کردند تا شرایط برای آبی‌ها سخت شود اما نفوذ عالی وریا غفوری و ارسال زمینی او در محوطه جریمه با ضربه قائدی همراه شد تا استقلال خیلی زود نتیجه را به تساوی بکشاند.

در ادامه به نظر می‌رسید هر دو تیم ترجیح می‌دهند بازنده این دیدار نباشند تا شرایط فعلی خود را به عنوان دو تیم مدعی صعود حفظ کنند و امیدوار به دو دیدار باقی‌مانده باشند.

کد خبر 597154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha