مجموع نظرات: ۱
جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۲۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و انهدام ۲ باند و دستگیری ۵ نفر در این زمینه خبر داد.

سردار جاویدان، فرمانده انتظامی کرمانشاه

سردار علی‌اکبر جاویدان در گفت‌وگو با همشهری‌آنلاین گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص فعالیت ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از استان‌های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مسیر حرکتی قاچاقچیان را شناسایی و در حالی که مجوز قضایی را نیز همراه داشتند در محل مناسب مستقر و به محض مشاهده خودروهای حامل مواد مخدر که سه دستگاه خودروی سواری سمند، پژو۴۰۵ و پراید بود، اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۲ محموله ۱۵۰ و ۷۸ کیلوگرمی تریاک که به شکل ماهرانه‌ای نیز جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه در این راستا پنج قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای مرتبط با این باندها ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر جزو اولویت های امسال پلیس است، گفت: کشفیات سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲۶ درصد رشد نشان می دهد.

سردار جاویدان همچنین از رشد ۲۵ درصدی انهدام باند و ۴۰۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان، خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل خبر داد.

کد خبر 596863

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha