معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: صهیونیست‌ها خیلی تلاش کردند حوادثی که اتفاق افتاد را لا پوشانی کنند اما وقتی کسی شرارت می‌کند نباید انتظار داشته باشد که شرارتش به خودش بر نگردد. 

نقدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم،  سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در واکنش به حوادث روز گدشته در سرزمین‌های اشغالی گفت: صهیونیست‌ها خیلی تلاش کردند حوادثی که اتفاق افتاد را لا پوشانی کنند اما شدت انفجار به صورتی بود که همه متوجه آن شدند و صدها هزار نفر قارچ انفجاری را مشاهده کردند. 

وی افزود: اتفاقاتی که در جنوب فلسطین اشغالی افتاد قابل کتمان نبود لذا وقتی کسی شرارت می‌کند نباید انتظار داشته باشد که شرارتش به خودش بر نگردد. 

رژیم صهیونیستی حمله موشکی را تایید کرد | صدای انفجار در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای اسرائیل

ویدئو | فرود موشک در نزدیکی تأسیسات هسته‌ای دیمونای اسرائیل

سردار نقدی ادامه داد: البته این حوادث در قبال وضعیت پیچیده‌ای که رژیم صهیونیستی با آن مواجه است مسائل کوچکی است. آن‌ها وضع اجتماعی گره خورده‌ای دارند و در اداره کشور بلاتکلیف هستند و با آینده پژوهی که انجام داده‌اند متوجه شده‌اند که آینده‌ای ندارند. 

به گزارش تسنیم روز گذشته انفجاری مهیبی در یکی از مراکز حساس نظامی رژیم صهیونیستی متعلق به شرکت تومر اتفاق افتاد که مقامات اسراییل آن را ناشی از حادثه بوجود آمده در جریان تست یک موتور ماهواره بر اعلام کردند. همچنین بامداد امروز نیز انفجاری در نزدیکی نیروگاه اتمی دیمونا به وقوع پیوست که مقامات نظامی رژیم صهیونیستی علت آن را برخورد موشک پدافند هوایی سوریه در نزدیکی این مرکز اعلام کرده اند.

کد خبر 596775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha