دادستان مرکز خوزستان گفت: برای سواستفاده‌کنندگان از واکسن کرونا در شهرداری اهواز و آبادان پرونده قضایی تشکیل شده و تا حصول نتیجه و روشن شدن واقعیت از این موضوع کوتاه نخواهیم آمد.

دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان اظهار کرد: پرونده متخلفین استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان آبادان در دادستانی مرکز تشکیل شده و در حال تکمیل پرونده هستیم.

وی افزود: به دادستان آبادان نیز نیابتی داده شده تا متخلفین استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان را جهت تکمیل پرونده احضار و نتایج تکمیلی را ارسال نماید.

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان در خصوص  واکسن زدن شهردار  اهواز  نیز گفت: پرونده‌ای دیگر هم برای سو استفاده کنندگان سهمیه واکسن پاکبانان در اهواز، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اسامی افرادی که در اهواز واکسن دریافت کردند از دانشگاه علوم پزشکی استعلام شده و به محض وصول پاسخ استعلام تحقیقات مقدماتی آغاز خواهند شد.

دادستان خوزستان با بیان اینکه برای سواستفاده کنندگان از واکسن کرونا در شهرداری اهواز و آبادان پرونده رسیدگی به تخلف تشکیل شده است، گفت: تا حصول نتیجه و روشن شدن واقعیت، از این مسئله کوتاه نخواهیم آمد.

حسینی پویا درخصوص نوع و نحوه مجازات متخلفان بیان کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات و شنیدن دفاعیات از سوی متخلفان تصمیم‌گیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 596629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha