مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

استاندار قم از توجه و تقویت طرح مواسات و کمک مؤمنانه برای اقشار آسیب‌پذیر استان خبر داد.

بهرام سرمست

به گزارش همشهری آنلاین، بهرام سرمست امروز در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان در جمع خبرنگاران از افزایش فوتی و بستری مبتلایان به کرونا خبر داد و اظهار کرد: ضمن اینکه نیاز است نظارت‌ها و محدودیت‌ها تشدید شود، قرار شد طرح مواسات و کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌پذیر توسط خیرین، گروه‌های مردمی و دستگاه‌های امدادی تقویت شود و بسیج همگانی در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قم روند افزایشی دارد، ولی ما با موج سهمگین شیوع کرونا مواجه هستیم. از نظر تعداد بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا روند افزایشی داریم و نیاز است مراقبت‌های بیشتری را اعمال کنیم.

سرمست بیان کرد: از شهروندان عاجزانه تقاضا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. در موج‌های قبلی شاهد همراهی خوب مردم بودیم و انتظار داریم در موج چهارم این همراهی بیشتر شود. در سایه همراهی‌ها و اعمال محدودیت‌ها می‌توانیم این موج را کنترل و مهار کنیم.

استاندار با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با جدیت دنبال می‌شود، گفت: طرح واکسیناسیون بر اساس اولویت‌های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در استان پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به سایر مصوبات این جلسه افزود: مقرر شد برای اجرای محدودیت‌ها در ادارات و دستگاه‌های اجرایی نظارت بیشتری انجام شود و ارائه خدمات به مردم تا حد ممکن به صورت الکترونیکی صورت گیرد. دستگاه‌های اجرایی موظف شدند حداقل ۳ وظیفه را به صورت الکترونیکی ارائه دهند.

کد خبر 596546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha