مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

همان‌طور که می‌دانید هر روز امکانات زیادی به خانه‌ها اضافه می‌شود که باعث تغییر و تحولات عظیمی در دکوراسیون می‌شود. یکی از این وسایل حوله خشک‌کن است که جزء جداناپذیری از حمام‌های جدید شده است. با ما در فروشگاه اینترنتی لوتوس همراه باشید تا شما را با حوله خشک‌کن‌ها آشنا کنیم.

image-20210420095134-1.jpeg

حوله خشک‌کن

حوله خشک کن ها رادیاتورهایی با رنگ، جنس و شکل های بسیار زیبا هستند. از این وسیله در حمام و برای از بین بردن رطوبت و خشک کردن لباس های کوچک استفاده می شود. رطوبت زیاد باعث ایجاد قارچ وکپک می شود که  برای سلامتی خطرناک است و با نصب این حوله خشک کن ها می توان از شر این  قارچ ها خلاص شد. البته باید به این نکته هم باید اشاره کرد که در فضاها و اتاق هایی که کوچک هستند هم می توان از این حوله خشک کن ها به جای رادیاتورهای قدیمی استفاده کرد.  حوله خشک کن لوتوس  دارای بیشترین تنوع در رنگ و طرح هستند.

حوله خشک‌کن‌ها از نظر عملکرد

حوله خشک کن ها دو دسته آبی و الکتریکی هستند. حوله خشک کن های الکتریکی با المنت های برقی خود باعث گرم شدن محیط می شود و از سیستم گرمایشی مرکزی ساختمان جدا هستند ولی حوله خشک کن های آبی مانند رادیاتورها متصل به سیستم گرمایشی ساختمان است و باید به این موضوع دقت کنید.نکته دیگری که درباره این رادیاتور ها می توان گفت مدل های الکتریکی هم ایستاده هستند و هم می توانند روی کف و دیوار نصب شوند ولی در مدل های آبی حالت ایستاده وجود ندارد.

انواع حوله خشک‌کن

 حوله خشک کن ها به چهار دسته برقی، استیل، فولادی، آلومینیومی تقسیم می شوند که در زیر به طور مختصر به این مدل ها می پردازیم.

حوله خشک‌کن فولادی

یکی از پرکاربردترین مدل ها حوله خشک کن فولادی است این حوله خشک کن‌ها با اینکه نسبت به سایر مدل ها سنگین تر است و برای نصب آن زمان بیشتری را باید گذاشت ولی بسیار پرطرفدار است به دلیل اینکه این حوله خشک‌کن از فولاد ضد زنگ است و مقاومت بسیار بالایی دربرابر رطوبت دارد و می توانید سال های سال از آن استفاده کنید. همچنین با خرید این حوله خشک کن ها می توانید در مصرف انرژی هم صرفه جویی کنید.

حوله خشک کن آلومینیومی

حوله خشک‌کن آلومینیومی ساختارش از ورقه‌های آلومینیومی است و به همین دلیل بسیار سبک هستند و از لحاظ اقتصادی هم بسیار به صرفه هستند. اگر به دنبال خرید این مدل هستید می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی لوتوس بروید از حراج فوق العاده آنها استفاده کنید.

حوله خشک‌کن استیل

هر آنچه درباره انواع حوله خشک کن باید بدانید

حوله خشک کن استیل مقاومت بسیار بالایی در برابر رسوب دارند به دلیل اینکه از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این مدل دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع است. این مدل قابلیت بسیار زیادی در نگهداری گرما و انتقال گرما به صورت یکنواخت دارد.

حوله خشک‌کن برقی

حوله خشک کن برقی بیشتر برای خانه های کوچک و مکان‌هایی که لوله‌کشی ندارد مناسب است. همچنین باید این نکته را هم اضافه کرد که مصرف برق آن بسیار کم است.

انواع حوله خشک‌کن را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی لوتوس بهترین تولید کننده حوله خشک کن ها است و همه محصولات خود را با گارانتی و ضمانت کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. شما با مراجعه یه سایت لوتوس می توانید انواع رنگ‌بندی حوله خشک‌کن برقی، استیل، آلومینیومی و فولادی را مشاهده کنید و با توجه به فضا و دکوراسیون خود مناسب ترین را با قیمت بسیار مناسب انتخاب کنید.

کد خبر 596209

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha