مجموع نظرات: ۵
دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره نزاع منجر به مرگ سه تن در محله نظام‌آباد توضیحاتی ارائه داد.

قتل با چاقو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌ باره گفت: حوالی ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته خبر وقوع درگیری میان چند نفر در محله نظام‌آباد به سامانه ۱۱۰ اطلاع داده شد که در پی آن ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و اقدامات و رسیدگی‌های اولیه را در دستور کار خود قرار دادند. در جریان آن مشخص شد سه جوان بر سر مسائل پیش پا افتاده‌ای با دو گل‌فروش در حاشیه خیابان درگیر شده و با بالا گرفتن درگیری این سه نفر از سوی دو فرد گل‌فروش مورد ضرب وشتم شدید به وسیله چاقو و اشیای برنده قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه با انتقال سه مصدوم به بیمارستان متاسفانه مرگ این افراد در پی شدت جراحات وارده تایید شد، افزود: با مرگ این افراد و با دستور بازپرس ویژه قتل تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد رسیدگی به موضوع شدند و تحقیقات از یکی از عاملان نزاع که دستگیر شده است در حال انجام است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیرشده گفت: با دستور مقام قضایی تحقیقات ماموران پلیس برای دستگیری نفر دوم از سوی ماموران پلیس آگاهی ادامه دارد.
 

کد خبر 596117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha