دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: ثبت درخواست ثبت نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیا بابت بهره‌گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگ‌سازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده‌ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه طراحی شده است.

کلاس اولی ‌ها

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، جلسه ستاد ثبت‌نام مدارس با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل و شورای معاونان اداره کل به صورت مجازی برگزار شد.

فولادوند در این جلسه ضمن تاکید بر ارائه خدمات ویژه به شهروندان تهرانی اظهار کرد: ثبت درخواست ثبت‌نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیا بابت بهره‌گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگ‌سازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده‌ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به تسریع در فرآیند هدایت تحصیلی و تشکیل ستادهای ثبت‌نام و توجیه مدیران تاکید کرد و گفت: طرح سنجش دانش‌آموزان بدو ورود، امتحانات و هدایت تحصیلی با جدیت پیگیری شود و جزئیات ثبت‌نام مدارس و راهکارهای ثبت‌نام غیرحضوری به موقع و در اسرع وقت به مخاطبان اطلاع‌رسانی شود.
 

کد خبر 596115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha