سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علت اصلی شهادت سردار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی را ‌عوارض شیمیایی از زمان جنگ عنوان کرد.

سردار حجازی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره علت عروج سردار حجازی گفت‌: علت اصلی شهادت سردار حجازی، عوارض شیمیایی از زمان جنگ بود. ایشان چند ماه قبل مبتلا به بیماری کرونا شد و بهبود یافت.

وی با بیان اینکه کمیسیونی که دیروز در بیمارستان بقیه‌الله شکل گرفت، عامل شهادت را همان عوارض شیمیایی معرفی کرد، گفت: این کمیته ایشان را به عنوان جانباز شهید معرفی کرده است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها به واسطه ٨ سال عملکرد سردار حجازی در کنار حاج‌قاسم، اهمیت ایشان را خوبی می‌دانستند و سال‌ها دنبال ترور ایشان بودند، تصریح کرد: گردش کار برای ارتقای درجه سردار حجازی در حال انجام است.

روابط عمومی کل سپاه شب گذشته در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار حجازی خبر داد و نوشت: سردار عالیقدر و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده‌حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی بر اثر عارضه قلبی به درجه رفیع  شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

کد خبر 595960

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha