پایگاه خبری آکسیوس مدعی شد مقامات اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی اسرائیل، این ارزیابی را ارائه کرده‌اند که آمریکا به زودی به توافق هسته‌ای بازخواهد گشت.

کابینه اسرائیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، مقامات اطلاعاتی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی که روز یک‌شنبه در نشست کابینه امنیتی این رژیم حضور داشتند، معتقدند مذاکرات در وین میان ایران و دیگر قدرت‌های جهانی به بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ منجر خواهد شد.  

دو مقام رژیم صهیونیستی که در این نشست حضور داشته‌اند به پایگاه خبری آکسیوس گفته‌اند مقامات اطلاعاتی موساد و نظامی اسرائیل این ارزیابی را در این نشست امنیتی ارائه کرده‌اند.  

رسانه‌های صهیونیستی یک‌شنبه بعد از ظهر به وقت تهران از برگزاری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با محوریت «ایران» خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» کابینه امنیتی رژیم اسرائیل اواخر وقت یکشنبه برای اولین بار در ۲ ماه اخیر همزمان با افزایش تنش بین تل‌آویو با تهران برگزار می‌شود.

براساس گزارش آکسیوس، در این نشست، مقامات موساد عمدتا درباره شرایط کنونی برنامه هسته‌ای ایران صحبت کرده‌اند و مقامات نظامی نیز درباره فعالیت‌ها و اقدامات ایران در منطقه.  

این گزارش می‌گوید، هر دو نهاد ارزیابی مشابهی درباره مذاکرات جاری در وین در این نشست ارائه کرده‌اند.

کد خبر 595926

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha