مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در نوار غربی کشور و بارش پراکنده در برخی نقاط خبر داد. 

بارندگی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز (۲۹ فروردین) در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد و کرمان بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به‌ویژه طی ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که فردا (۳۰ فروردین) در استان‌های کرمان، شمال هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست، گفت: طی روز سه‌شنبه (۳۱ فروردین) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: طی روز چهارشنبه (۱ اردیبهشت) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و طی اوایل شب در استان‌های گیلان و مازندران افزایش ابر و بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روز پنج‌شنبه (۲ اردیبهشت) در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز در شرق تهران و مازندران و در استان‌های سمنان، اصفهان، قم، مرکزی، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و فارس بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به‌ویژه طی ساعات بعدازظهر رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: طی سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد، در بعدازظهر افزایش باد و با حداقل دمای ۱۶ حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۳۱ فروردین) نیز صاف تا کمی ابری و با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 595735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha