پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
۰ نفر

بدون شک گل این هفته مرتضی تبریزی برای گل‌گهر در مقابل پیکان یکی از مشکوک‌ترین و جنجالی‌ترین گل‌های این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بود.

قلعه‌نویی

به گزارش همشهری‌آنلاین، گل‌گهر سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر با ۲ گل پیکان را شکست داد و ۳ پله در جدول رده‌بندی صعود کرد. آنها هفتم بودند و با این برد شیرین به رده چهارم رسیدند. گل‌گهر ۲۹ امتیازی است و اگر بازی عقب‌افتاده‌اش را هم ببرد، با ۳۲ امتیاز در فاصله ۹ امتیازی پرسپولیس و سپاهان قرار خواهد گرفت. با این حال پیروزی برابر پیکان در شرایطی به‌دست آمد که هنوز هم اعتراض خودروسازان به داوری آن مسابقه ادامه دارد.

حتما می‌دانید که مرتضی تبریزی، خرید جدید گل‌گهر در این بازی بعد از حدود ۲ سال موفق به گلزنی شد و از قضا گل او جنجال درست کرد. تبریزی در این صحنه مشکوک به زدن توپ با دست است، هرچند به لطف تصویربرداری تلویزیون آخرش هم مشخص نشد تبریزی چطور گل را به ثمر رسانده. بین کارشناسان داوری هم اختلاف نظر هست؛ برخی از آنها اعتقاد به هند دارند و برخی نه. طبیعتا ما هم قادر به قضاوت نیستیم؛ فقط خواستیم خدمت امیرخان قلعه‌نویی، سرمربی همیشه معترض فوتبال ایران عرض کنیم این صحنه‌ها را هم ببینند. به هر حال گاهی هم پیش می‌آید داوران در صحنه‌های مشکوک به سود تیم‌های ایشان سوت بزنند.

در یکی از عجیب‌ترین اتفاقات این سالیان تلویزیون ایران، در نیم‌فصل اول یک ساعت آنتن برنامه میثاقی در اختیار قلعه‌نویی قرار گرفت تا او با ذکر نام از داورانی که به ضررش سوت زده‌اند گلایه کند. کاش امیرخان اتفاقاتی مثل حادثه بازی با پیکان را هم یک گوشه ذهنش نگه دارد و فورا دیلیت نکند!

کد خبر 595244

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha