سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با الوحده شرکت کرد.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی را مقابل الوحده که شانس صعود از گروه را دارد با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات در نخستین بازی از گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا که بطور متمرکز در شهر گوا هند برگزار می‌شود گفت: در تورنمنت‌های اینچنینی بازی اول همیشه مهم است و خوشحالم سه امتیاز را با سختی خیلی زیاد کسب کردیم. مقابل تیم خوب الوحده بازی کردیم. آنها شانس صعود از گروه را دارند. به نظرم خوب بازی کردند و در نیمه دوم هم عملکرد قابل قبولی داشتند.

یحیی گل‌محمدی درباره عملکرد بازیکنان خود تصریح کرد: سختی‌های زیادی در ترانسفر به شهر گوا و همچنین دو جلسه تمرینی که انجام دادیم پشت سر گذاشتیم. کیفیتی که خودمان انتظار داشتیم رقم نخورد. بازی خیلی سختی را بردیم و از بازیکنانم که بازی پرفشاری را در شرایط جوی هند انجام دادند و به برد رسیدند تشکر می‌کنم. این پیروزی را هم به هواداران خوبمان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره عملکرد این تیم در رسیدن به گل تاکید کرد: نیمه اول فکر می‌کنم نیمه‌ای بود که توانستیم نتیجه را بدست آوریم. با پاس‌های کوتاه و فضاهایی که به وجود آوردیم روی الوحده فشار آوردیم. توانستیم فرصت طلبانه رفتار کنیم. ضمن اینکه خوب هم دفاع کردیم و توانستیم به برد برسیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان تعویضی خود یادآور شد: بازیکنان تعویضی توانستند خیلی خوب به تیم انرژی دهند و عیسی آل کثیر و کمال کامیابی نیا و علی شجاعی توانستند به تیم کمک کنند. ما یک تیم خوب در بیرون زمین داشتیم که به اندازه خودشان خیلی خوب کمک کردند.

کد خبر 595198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha