مجیدی نسبت به تغییر محل بازی استقلال برابر الاهلی معترض شد.

مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید فردا شب در اولین بازی به مصاف الاهلی عربستان برود.فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از این دیدار در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تورنمنت برای همه تیم‌ها مهم است. در سخت‌ترین گروه هستیم، اما برای رقابت در این گروه و کسب بهترین نتیجه آماده‌ایم.


وی درباره تغییر محل برگزاری دیدارهای گروه سوم آسیا و اینکه عربستانی ها گفته اند ورزشگاه اصلی ملک عبدالله آماده نیست، گفت: اکنون نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و تمرکزم روی بازی فرداست، اما از AFC و فدراسیون فوتبال عربستان احترام می‌خواهیم. برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باید ورزشگاه بهتری انتخاب می‌شد و من هم ترجیح می‌دهم اکنون بیشتر از این صحبت نکنم.


سرمربی استقلال ادامه داد: الاهلی یکی از مهمترین تیم‌های این گروه است و ما باید به بهترین شکل ممکن از این بازی استفاده کرده و به پیروزی برسیم.در مورد بازی فردا با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم الاهلی یکی از بهترین تیم های این گروه مسابقات است اما ما نیاز داریم که با تمرکز وارد مسابقه شویم.


مجیدی درباره برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در شرایط کرونایی تاکید کرد: بازیکنان ما می‌دانند این تورنمنت برای ما خیلی مهم است.امیدوارم در این مسابقات موفق شویم و در نهایت صعود کنیم.

کد خبر 595187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha