معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران از ابتلای ۴۸ درصد پرسنل اورژانس تهران از ابتدای شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور به این بیماری خبر داد.

کرونا در ایران - اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن حسینی‌زاده درباره تعداد پرسنل مرکز اورژانس تهران که تاکنون به کووید۱۹ مبتلا شدند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور تا حال حاضر ۴۸ درصد پرسنل اورژانس تهران به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴ نفر از پرسنل مرکز اورژانس در پی ابتلا به ویروس کووید۱۹ شهید شدند، گفت: در حال حاضر نیز ۳ نفر از پرسنل اورژانس تهران به علت ابتلا به کووید۱۹ در بخش ویژه بستری هستند.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران در خصوص آمار واکسیناسیون پرسنل اورژانس تهران، اظهار کرد: ۲۵ درصد از پرسنل عملیاتی اورژانس ۲۵ درصد از دوز اول و دوم واکسن خود را دریافت کردند. این افراد به عنوان مبارز در خط مقدم ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد به مصدومان، مجروحان، بیماران سکته قلبی و مغزی و بیماران تنفسی و... خدمت‌رسانی می‌کنند، در حالی که اطلاعاتی از ابتلا یا عدم ابتلای افراد به بیماری کووید۱۹ ندارند به‌همین دلیل تمام تجهیزات حفاظت فردی برای این افراد تهیه و تامین شد.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه حدود ۴۵ درصد پرسنل این مرکز نیز در هفته جاری واکسن دریافت خواهند کرد، گفت: برنامه ریزی‌هایی برای تکمیل واکسیناسیون پرسنل مرکز اورژانس تهران صورت گرفته است.

کد خبر 595086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha