مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بنا بر گفته‌ مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان به بیش از ۸۰۰ نفر رسید.

کرونا در گیلان

«حسن رخ شاد» مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان به همشهری آنلاین گفت: طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی گیلان تعداد بیمارکرونایی استان به ۸۲۵ بیمار رسید.

حسن رخ شاد افزود: در 24 اخیر تعداد ۲۳۷ بیمارکرونایی جدید در مراکز درمانی گیلان بستری شدند و از این تعداد ۹۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

 مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با بیان اینکه بیشترین مبتلایان و بستری شده‌ها از شهرستان رشت هستند، افزود: بعد از رشت، شهرستان‌های لاهیجان و رودسر بیشترین مبتلایان و بستری شدها را به خود اختصاص داده‌اند.

رخ شاد در ادامه به واکسیناسیون گروه‌های تعیین شده و کارکنان نظام پزشکی استان اشاره کرد و افزود: امروز هزار و ۷۰۰ دُز واکسن به کارکنان نظام پزشکی گیلان تزریق شد.

وی اضافه کرد: پزشکان با پروانه فعال نظام پزشکی، افراد بالای ۵۰ سال، متخصصان بیماری‌های عفونی و ریه، پزشکان عمومی، متخصصان عمومی، کودکان، رادیولوژیست‌ها، متخصصان آزمایشگاه و داروسازی در اولویت دریافت این میزان واکسن هستند.

در حال حاضر ۱۳ شهرستان گیلان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند و روند افزایش مبتلایان و بسترشدگان در استان روزانه ادامه دارد.

کد خبر 594373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha