مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

رئیس کمیته اطلاع ‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت ۷ نفر در شبانه‌روز گذشته در استان، گفت: تاکنون هزار و ۵۴۲ نفر در کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

کرونا

"مهدی محمدی" با اشاره به سیر صعودی و پرشتاب کرونا انگلیسی در استان افزود: در حال حاضر تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا روز به روز در حال افزایش است.

وی تعداد بستری‌های مراکز درمانی استان را ۶۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: در مقایسه با۳۰ اسفند تعداد بستری‌های ۴.۵ برابر، تعداد بیماران با حال وخیم  حدود ۴ برابر و تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه نیز حدود ۳ برابر شده است. 

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون ۱۲۴ بیمار در بخش‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۵ نفر آنها وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به آمار هزار و۵۴۲ نفر جان باخته کرونا در استان گفت: پس از پشت سرگذاشتن موج سوم کرونا در آبان سال گذشته، این تعداد فوتی روزانه نداشته‌ایم و این آمار یک رکورد جدید طی این مدت محسوب می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خاتمه اضافه کرد: روزانه در استان کرمانشاه حدود سه هزار تست PCR و تست سریع گرفته می‌شود و نیروهای بخش آزمایشگاه تا ساعات پایانی شب مشغول آزمایش بر روی تست‌ها هستند.

موج چهارم کرونا با خیز انگلیسی در کرمانشاه

کد خبر 594322
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha