شرکت مترو تهران با اجرای پویش «همسایه سپاس»از حدود ۵۰۰ همسایه ایستگاه‌های افتتاح شده در اسفندماه ۱۳۹۹ قدردانی و عذرخواهی کرد.

همسايه سپاس

به گزارش همشهری آنلاین، اسفند سال گذشته‌ ۷ ایستگاه چهل‌تن دولاب،  میدان قیام، یادگار امام(ره)، شهید ستاری، دانشگاه تربیت مدرس، ‌آهنگ و شهید اشرفی اصفهانی در خطوط ۶ و ۷ مترو پایتخت به بهره‌برداری رسیدند؛ ایستگاه‌هایی که مراحل ساخت و تجهیز هر یک از آنها به طور میانگین حدود ۴ تا ۵ سال به طول انجامید و عمده مشکلات به وجود آمده در جریان عملیات اجرایی، خصوصاً ‌در ترددهای محلی و اغتشاشات بصری را شهروندان املاک پیرامونی ایستگاه‌ها تحمل کردند.

به همین دلیل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) که اخیراً پویش «همسایه؛ سپاس» را با هدف دلجویی و عذرخواهی از مزاحمت‌های ایجاد شده برای همسایگان طرح‌های عمرانی مرتبط با احداث ایستگاه‌ها در پیش گرفته است، در ۲ هفته پایانی سال ۱۳۹۹ با سرکشی به حدود ۵۰۰ همسایه ۷ ایستگاه بهره‌برداری شده در اسفند ماه، ‌ضمن اهداء کادو، ‌لوح تقدیر و یک شاخه گل، از صبر و شکیبایی ایشان قدردانی کرد.

این امر با همکاری شهرداری مناطق ۲، ۵، ۶، ۱۲ و ۱۴ و توسط واحد بسیج و نیز اداره فرهنگی - اجتماعی شرکت مترو تهران صورت گرفت و از این پس در مورد دیگر ایستگاه‌های در حال تکمیل ادامه خواهد یافت.

کد خبر 594148

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha