سخنگوی وزارت بهداشت از سرعت بی‌سابقه شیوع کرونا در کشور خبر داد و از دستگاه‌های اجرایی کشور خواست همه توانشان را در اعمال محدودیت‌ها و نظارت بر اجرای آن‌ها به کار بگیرند تا با همکاری آن‌ها و همراهی مسئولانه مردم شاهد توقف روند افسارگسیخته شیوع بیماری کوویدـ۱۹ در کشور باشیم.

سیما سادات لاری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، ‌دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: باید توجه کرد که سرعت موارد بستری بیماران در موج جدید بیماری حدود ۳.۷ برابر مدت مشابه در موج‌های دوم و سوم بیماری است. این سرعت افزایش از ابتدای سال ۱۳۹۹ بی‌سابقه بوده است. 

وی افزود: بر این اساس با توجه به شرایط بسیار خطرناک کنونی بیماری در کشورمان، همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی باید با آرایشی تمام‌جنگی و با حداکثر توان در میدان نبرد با ویروس حاضر شوند.

لاری ادامه داد: در عین حال هر یک از ما اعم از مردم و مسئولان باید خود را به منزله سربازان این نبرد سهمگین قلمداد کنیم. امیدواریم با همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی کشور در اعمال محدودیت‌ها و نظارت بر اجرای آن‌ها و البته همراهی مسئولانه مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی، شاهد توقف روند افسارگسیخته شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور باشیم.
 

کد خبر 593911

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha