عوامل ضرب و جرح بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد توسط پلیس آگاهی این شهر دستگیر شدند.

تیم پدیده

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود ۱۰ روز پیش بود که سینا زامهران بازیکن تیم فوتبال پدیده مقابل منزلش با حمله تعدادی از سارقین مواجه شد و این بازیکن بعد از آنکه تلفن همراه خود را به آنها داد، باز هم با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت، اما با گذشت چند روز عوامل این حادثه دستگیر شدند.  

زامهران در گفت‌وگو با فارس در خصوص این اتفاق اظهار کرد: با تلاش‌های پلیس آگاهی شهر مشهد، متهم اصلی این پرونده دستگیر شده و هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد. بعد از حادثه رخ داده، بلافاصله از پلیس آگاهی مشهد با من تماس گرفتند و بعد از بررسی محل حادثه و اطلاعاتی که از من گرفته شد، درنهایت عوامل سانحه رخ‌داده دستگیر شدند. جا دارد از پلیس آگاهی مشهد تشکر کنم که پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دادند تا متهم اصلی پرونده دستگیر شود. روند قضایی پرونده در حال طی شدن است و امید به خدا عوامل این اتفاق به سزای کاری که کردند خواهند رسید.  

زامهران ضمن تشکر از کسانی که در این مدت پیگیر وضعیت او بودند، گفت: خوشبختانه الان شرایطم خیلی خوب است و با صحبت‌هایی که با آقای مهدی رحمتی داشتم، قرار است از فردا در تمرینات پدیده شرکت کنم. در این مدت باشگاه پدیده، آقای وطنخواه و رحمتی خیلی پیگیری کردند و جا دارد از همه آنها تشکر و قدردانی کنم.

کد خبر 593794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha