مجموع نظرات: ۱
شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک سارق لوازم خودروهای لوکس و ۳ مالخر اموال مسروقه در محدوده شمال تهران خبر داد و گفت: اعضای این باند بین ۶۰ تا ۶۵ سال داشتند.

حوادث - سرقت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علیرضا ناصری‌نژاد جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو از خودروهای لوکس در محدوده کلانتری‌های ۱۰۱ تجریش و ۱۲۳ نیاوران و ثبت شکایت مالباختگان، عوامل این دو کلانتری برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهم این پرونده‌ها دست به کار شدند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت و پالایش اطلاعات به دست آمده مشخص که سارق یک پیرمرد بوده که با استفاده از یک دستگاه خودروی تیبا، در محل‌های سرقت حاضر می‌شود.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی تصویر واضحی از سارق به دست آمد و با تطبیق چهره وی با تصاویر مجرمان حرفه ای مشخص شد که وی سابقه دار بوده و مدتی قبل از زندان آزاد شده است، بیان کرد: در ادامه مأموران با شناسایی مخفیگاه و هماهنگی‌های پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری ۱۲۳ نیاوران انتقال دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت لوازم خودروهای لوکس مانند ضبط، باند و محتویات درون داشبورد مانند عینک دودی، عطر و ادکلن، در محدوده شمال تهران اعتراف و عنوان کرد، لوازم مسروقه را به چند مالخر می‌فروخته و پول حاصله را صرف خرید مواد مخدر و امورات روزمره خود می‌کرده است.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سه مالخر نیز در دستور کار مأموران قرار گرفت، ابراز داشت: این سه متهم نیز در عملیات‌های پلیسی بازداشت شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان بین ۶۰ تا ۶۵ سال سن دارند، خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهمان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کد خبر 592619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha