ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت نحوه فعالیت و حضور کارمندان را در شهرهای نارنجی و قرمز از روز شنبه ۱۴ فروردین همزمان با پایان تعطیلی‌های سال نو تشریح کرد.

ايرج حريرچي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبکه خبر، دکتر حریرچی با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی شهرهایی که به تازگی به دلیل توجه نکردن به شیوه‌نامه‌های بهداشتی با طغیان بیماری کرونا مواجه شده و از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده‌اند، گفت: آیین‌نامه‌های اجرایی در مناطق مختلف از جمله شهرهای نارنجی و قرمز منتشر شده و این شیوه‌نامه مصوب ستاد ملی مقابله با کروناست.

معاون کل وزارت بهداشت افزود: در شرایط کنونی بر اساس آخرین مصوبه‌های ستاد ملی کرونا، در مناطق نارنجی یک‌سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند و سایر اداره‌ها هم باید نیمی از کارمندان باید دورکار باشند. در مناطق و شهرهای قرمز اداره‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش می‌یابد و نیمی از کارمندان دورکار می‌شوند. البته نحوه دورکاری کارمندان با موافقت مدیر هر قسمت خواهد بود.

دکتر حریرچی گفت: در شهرهای قرمز و سایر اداره‌هایی که خدمات غیر ضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان باید به صورت دورکار کارهای خود را انجام دهند.

کد خبر 592529

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha