چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
۰ نفر

یک مرد آمریکایی، یک زن ۶۵ ساله را در روز روشن در پیاده روی منهتن نیویورک با لگد به زمین پرت می‌کند و چند بار به او ضربه می‌زند.

ماسک‌های واحدهای مختلف پلیس آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر اداره پلیس نیویورک در آمریکا اعلام کرد در جستجوی مرد سیاهپوستی است که به یک زن ۶۵ ساله آسیایی تبار در پیاده رو حمله و الفاظ ضد آسیایی تبارها بیان کرد.

این مرد، یک زن ۶۵ ساله را در روز روشن در پیاده روی منهتن نیویورک با لگد به زمین پرت می‌کند، چند بار به او ضربه می‌زند و الفاظ ضد آسیایی تبارها بیان می‌کند. پلیس، این حادثه را یکی دیگر از جنایات مبتنی بر نفرت اعلام کرده است.

پلیس اعلام کرد این حمله ساعت ۱۱:۴۰ صبح خارج از ساختمان آپارتمانی در خیابان ۳۶۰ غربی رخ داد، جایی که یک دوربین مداربسته، حمله این مرد ناشناس را به این زن نشان می‌دهد.

گروه ضرب جرائم مبتنی بر نفرت اداره پلیس نیویورک از عموم مردم خواسته برای شناسایی این مهاجم کمک کنند.

وی پس از لگد زدن به این زن مسن و انداختن او روی زمین، دست کم سه بار به او ضربه زده است. قربانی این حمله در مرکز پزشکی لانگون نیویورک در منهتن بستری است و پلیس اعلام کرد وی دچار جراحات بسیار شدیدی شده است. حمله در منهتنریال تازه‌ترین حمله از موج خشونت‌های ضد آسیایی تبارها در آمریکاست که در شهر نیویورک رخ داد.

کد خبر 592365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha