استرالیا کشوری در نیمکره جنوبی کره زمین است و با داشتن وسعتی به اندازه ۷.۶۸۶.۸۵۰ کیلومتر مربع، به عنوان ششمین کشور پهناور جهان شناخته می‌شود. استرالیا حدود ۲۵.۵۱۲.۰۰۰ نفر جمعیت دارد و زبان ملی این کشور انگلیسی است.

image.png

در سالیان اخیر، با توجه به سیاست‌های افزایش جمعیتی این کشور، روش‌های زیادی برای اخذ اقامت دائم و موقت استرالیا در نظر گرفته شده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

مهاجرت به استرالیا؛ ساده تر از همیشه | شرایط مهاجرت به این کشور چیست؟

انواع اقامت استرالیا

تمامی افرادی که به استرالیا مهاجرت می‌کنند، از همان ابتدا باید برای اقامت خود در این کشور اقدام کنند. دولت استرالیا برای این افراد، و نوع اقامت دائم و موقت اعطا می‌کند که متقاضیان بسته به شرایط خود، باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. البته دقت داشته باشید که برخی از اقامت‌های موقت، این امکان را دارند تا در آینده به اقامت دائم تبدیل شوند.

اقامت دائم، زندگی نامحدود در استرالیا

مطمئنا یکی از بهترین حالت‌های مهاجرت، حالتی است که در آن متقاضی بتواند اقامت دائم کشور مورد نظر خود را اخذ کند. به همین دلیل، باید از همان ابتدا، به فکر انتخاب روشی برای مهاجرت باشید که با استفاده از آن بتوانید اقامت کشور مورد نظر خود را اخذ کنید. البته با توجه به شرایط برخی از متقاضیان، ویزای موقت نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد. در جدول زیر، انواع روش‌های اخذ اقامت دائم استرالیا، به همراه ساب کلاس ویزای مورد نظر را بیان می‌کنیم.

ساب کلاس مورد ویزا

نوع ویزای استرالیا

ویزای ۱۳۲ استرالیا

ویزای ۸۸۸ استرالیا

ویزای سرمایه ‌گذاری استرالیا

ویزای ۱۸۹ استرالیا

ویزای ۱۹۰ استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای ۱۰۰ استرالیا

ویزای ۸۰۱ استرالیا

ویزای ازدواج استرالیا

ویزای ۸۶۴ استرالیا

ویزای ۱۴۳

ویزای ۱۰۳

ویزای والدین استرالیا

مهاجرت به استرالیا؛ ساده تر از همیشه | شرایط مهاجرت به این کشور چیست؟

مهاجرت به استرالیا؛ ساده تر از همیشه | شرایط مهاجرت به این کشور چیست؟

شرایط اخذ اقامت موقت استرالیا

استرالیا به دلیل جایگاه خود در جهان، باعث شده تا بسیاری از مهاجران در جهان حتی به دنبال اخذ اقامت موقت آن نیز باشند. دلیل آن هم امکاناتی است که دولت استرالیا در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. البته بیشتر افراد اقامت موقت را پلی برای اخذ اقامت دائم استرالیا می‌دانند. در جدول زیر ساب کلاس‌ها و نوع ویزای آن را بیان می‌کنیم.

ساب کلاس‌ ویزا

نوع ویزای استرالیا

ویزای ۱۸۸ استرالیا

ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

ویزای ۴۷۶ و ۴۹۱ استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای ۸۲۰ و ۳۰۹ استرالیا

ویزای ازدواج

ویزای ۸۰۴، ۸۸۴ و ۱۷۳ استرالیا

ویزای والدین

مهاجرت به استرالیا چقدر برای متقاضیان هزینه دارد؟

یکی از دغدغه‌های اصلی تمامی متقاضیان مهاجرت، هزینه‌ای است که باید برای آن بپردازند. شاید شما هم مدام به فکر مهاجرت باشید اما زمانی که پای هزینه‌های آن به میان می‌آید از تصمیم خود دست می‌کشید. اگر تصمیمتان برای مهاجرت جدی است، بهتر است بدانید که هزینه مهاجرت به استرالیا و یا هر کشور دیگری، با توجه به پلنی که برای مهاجرت انتخاب می‌کنید، وکیل مهاجرتی و ... متفاوت است. البته به دلیل نوسانات بازار ارز در ایران و خیلی مسائل دیگر، نمی‌توان عدد دقیقی را برای هزینه‌های مهاجرت به استرالیا بیان کرد.

مهاجرت به استرالیا؛ ساده تر از همیشه | شرایط مهاجرت به این کشور چیست؟

مهاجرت به استرالیا؛ ساده تر از همیشه | شرایط مهاجرت به این کشور چیست؟

یکی از هزینه‌های مهاجرت، وکیل مهاجرتی است. مهم نیست شما به چه دلیل می‌خواهید مهاجرت کنید و یا چه کشوری را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اید. برای این که بتوانید به درستی پروسه مهاجرت خود را طی کنید، باید از یک وکیل مجرب مشورت بگیرید تا شما را با شرایط ورود به کشور مورد نظر، روش‌های ممکن برای مهاجرت به آن کشور و خیلی هزینه‌های دیگر آشنا کند.

اگر نخبه هستید، ویزای تلنت بهترین انتخاب است

ویزای نخبگان یا همان تلنت، یکی از بهترین روش‌های اخذ اقامت دائم کشور استرالیا است. تمامی متقاضیانی که می‌خواهند با استفاده از این روش به استرالیا مهاجرت کنند، باید در سطح بین المللی و یا ملی به دلیل استعدادها و یا دستاوردهای برجسته خود شناخته شده باشند. این نوع ویزا دو ساب کلاس ۸۵۸ و ۱۲۴ دارد. در زیر کلاس ۱۲۴، متقاضیان در زمان درخواست ممکن است داخل و یا خارج از خاک استرالیا باشند اما در زمان صدور این مدرک، باید خارج از خاک استرالیا باشند.

اما کسانی که در استرالیا اقامت دارند و قصد اخذ این ویزا را دارند، باید ساب کلاس ۸۵۸ را درخواست دهند. در واقع هدف مسئولان استرالیا با استفاده از این ویزا، جمع کردن استعدادها و نخبگان سراسر جهان برای افزایش سطح علمی و رشد کشور استرالیا است.

چه ویژگی‌هایی ویزای تلنت را منحصر به فرد کرده است؟

مسلما یکی از دلایلی که ویزای تلنت به یکی از ویزاهای محبوب تبدیل شده، مزایای آن است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

· اقامت بی قید و شرط از بدو ورود

· امکان ادامه تحصیل با شرایط بسیار عالی

· امکان اسپانسر شدن برای سایر خویشاوندان

· استفاده از خدمات درمانی

· امکان اقدام برای Citizenship

برای ویزای تلنت استرالیا، متقاضیان چه شرایطی باید داشته باشند؟

افرادی که می‌خواهند با استفاده از ویزای تلنت، اقامت دائم استرالیا را اخذ کنند، باید دارای سابقه برجسته‌ای باشند و دستاوردهای منحصر به فردی در زمینه مشخص داشته باشند. در واقع، یکی از شرایط اصلی مهاجرت به استرالیا با استفاده از  ویزای تلنت، سابقه متقاضی است که باید نشان دهد وی توانایی‌های برتری نسبت به دیگران دارد. در ادامه دیگر شرایط ویزای تلنت استرالیا را بیان می‌کنیم.

· امکان ایجاد یک کسب و کار در استرالیا

· داشتن یک نامیناتور یا معرف

· اثبات درآمد بیش از ۱۵۳.۶۰۰ دلار در سال

ویزای تلنت استرالیا یکی از کم هزینه‌ترین روش‌ها برای مهاجرت است. اما با این حال، برای این که بتوانید این نوع ویزا را نیز اخذ کنید، باید یک سری هزینه‌هایی را پرداخت کنید. اصلی‌ترین بخش هزینه‌های ویزای تلنت، مربوط به هزینه‌های دولتی است. الته لازم به ذکر است که برای اخذ این نوع ویزا، در مرحله اول که ارزیابی توانایی‌های شماست، نیازی به پرداخت مبلغی نیست اما در صورتی که نتیجه مثبت را از ارزیابی‌های اولیه کسب کنید و امکان مهاجرت شما به استرالیا، با استفاده از ویزای تلنت ۱۰۰% شود، باید مبلغی در حدود ۴۱۱۰ دلار را پرداخت کنید.

مهاجرت به استرالیا؛ ساده تر از همیشه | شرایط مهاجرت به این کشور چیست؟

مهاجرت به استرالیا؛ ساده تر از همیشه | شرایط مهاجرت به این کشور چیست؟

اقامت دائم و یا موقت استرالیا با استفاده از خدمات ویزاپیک

مهاجرتی راهی برای رسیدن به آرزوها و رویاها است، سالانه خیلی از افراد برای این که بتوانند زندگی بهتری داشته باشند، برای مهاجرت به استرالیا درخواست می‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید به استرالیا و یا هر کشور دیگری مهاجرت کنید، می‌توانید از خدمات موسسه مهاجرتی ویزاپیک استفاده کنید و در سریع‌ترین زمان، ویزای کشور مورد نظر خود را اخذ کنید.

کد خبر 592108

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha