کارلوس کی‌روش در پیام خود به مردم ایران مقاومت در برابر ویروس کرونا آنها را به دوران حضور خودش روی نیمکت ایران مرتبط دانسته است.

كارلوس كي‌روش

به گزارش همشهری‌آنلاین کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی در صحبت‌های اخیر خود پیرامون شیوع ویروس کرونا در ایران این ماجرا را به شکل عجیبی به ۳ بازی  تیم ملی در زمان خودش مرتبط دانست و گفت: ملت ایران مقابل اسپانیا، آرژانتین و پرتغال ایستادند و من مطمئن هستم که آن‌ها می‌توانند جلوی کرونا هم بایستند و این ویروس را شکست بدهند. کی‌روش با تشکر از همه ایرانی‌هایی که به او پیام می‌دهند، اظهار کرد: دلم برای ایران تنگ شده است. بسیاری برای من پیام محبت‌آمیز می‌فرستند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. سال جدید را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم و آن‌ها همیشه در قلب من جای دارند.

از دستاوردهای کی‌روش در ایران نمی‌شود گذشت اما او هر موضوعی را هم نمی‌تواند  به دوران حضورش در ایران گره بزند؛ یعنی الان مقاومت مردم کلمبیا در برابر  ویروس کرونا با ۶ گلی که از اکوادور خوردند ارتباط دارد و چیزی از ملت کلمبیا باقی نمانده است؟ یا مقاومت ما اگر شبیه بازی با ژاپن شود چه اتفاقی در انتظار مردم است؟

کد خبر 592100

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 44
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    65 15
    او برای ابراز محبت بهانه می خواسته که پیدا کرده است. مابقی همه داستان است.
  • احمد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    70 7
    بنطر میرسد اولین درس روزنامه نگاری بیان خود خبر است و تفصیر و بیان نطر خبر نکار و کارشناس بعد از بیان خود خبر باید صورت بدیرد
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    108 3
    میخاد بگه مردم ایران میتونن مقاومت تو وجودشونه کجاش عجیبه
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    110 5
    او برای اینکه مردم ایران را به مقامت در برابر کرونا دعوت کند مثال روحیه‌بخش و قابل لمسی زده و این چیزیست که در دجه اول مهمه و قابل قدردانی است. تحلیل و قضاوت و بدبینی متاسفانه جزیی از سرشت ماست که کاش همراه با کرونا این خصلت بد هم از همه‌ما ایرانیها دور بشه.
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    100 5
    فقط مثال زده به خودش گره نزده که!!!!!!