روز گذشته لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دیداری تدارکاتی با سوریه منتشر و سرمربی کروات با دعوت از یک بازیکن باعث شگفتی شد.

اسکوچیچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، در اردوی قبلی تیم ملی دعوت مهدی شیری به تیم ملی حواشی زیادی به راه انداخت و برخی در فضای مجازی به سرمربی تیم ملی اتهاماتی زدند. شیری در حالی به تیم ملی دعوت شد که حتی بسیاری از هواداران پرسپولیس هم اعتقادی به حضور او در تیم ملی نداشتند. اما در لیست جدید اسکوچیچ حالا یک گزینه از تیم رقیب در اردوی تیم ملی نامش دیده می‌شود که احتمالا خودش هم از این دعوت شوکه شده است. عارف غلامی بازیکنی است که در هفته‌های اخیر اغلب نیمکت‌نشین بود و در قیاس با مهدی شیری فارغ از کیفیت فنی هر دو بازیکن کمتر به میدان رفته است.

شاید باید به سورپرایزهای اسکوچیچ کم کم عادت کنیم. سورپرایزهایی که از جنس دعوت بازیکنان شایسته‌ای مثل حامد لک و بابک مرادی و دانیال اسماعیلی‌فر و... نیست و بیشتر از جنس حضور بازیکنانی مانند شیری و غلامی است که باعث غافلگیری همه به جز خود سرمربی تیم ملی می‌شود. اسکوچیچ در اردوهای کم تعداد تیم ملی نشان داده که سلیقه متفاوتی دارد و در ادامه راه شاید هواداران فوتبال به این سلیقه عادت کنند.

کد خبر 591494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha