مهاجم تیم پدیده ساعاتی پیش وارد باشگاه استقلال شد و در حالیکه همه هواداران منتظر توافق امین قاسمی‌نژاد با آبی‌ها بودند این بازیکن بدون هیچ صحبتی از باشگاه خارج شد.

امین قاسمی‌نژاد

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهاجم پدیده مشهد پس از مذاکره بی‌نتیجه با مدیران استقلال این باشگاه را ترک کرد. امین قاسمی‌نژاد که یکی از اصلی‌ترین اهداف استقلال در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود، دقایقی قبل با مدیران این باشگاه‌ گفت‌وگویی کوتاه مدت انجام داد و بدون اینکه تصویری از عقد قرارداد او انتشار پیدا کند، از این باشگاه بیرون رفت.

هافبک- مهاجم پدیده که پس از درخشش در این تیم مورد توجه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته و تبدیل به گزینه اصلی آبی‌پوشان شده است، حدود ساعت ۱۶:۴۵ امروز دوشنبه به این باشگاه رفت تا مراحل نهایی قراردادش را انجام دهد. دقایقی قبل و بعد از حضور قاسمی‌نژاد در باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس و مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و همچنین علی نامداری، مشاور مدیرعامل نیز در دفتر این باشگاه حضور یافتند. در حالی که گفته می‌شد توافق نهایی با امین قاسمی‌نژاد به دست آمده و قرارداد این بازیکن به زودی رسمی می‌شود و تصویر او در کنار پیراهن استقلال منتشر خواهد شد، این اتفاق نیفتاد و ستاره مشهدی‌ها بدون اینکه به نتیجه نهایی برسد، از این باشگاه بیرون رفت.

ورود و خروج امین قاسمی‌نژاد از باشگاه استقلال کمتر از ۳۰ دقیقه طول کشید که در نوع خود جالب توجه بود و این اتفاق در شرایطی افتاد که هواداران این تیم منتظر تصویر این بازیکن با لباس آبی بودند ولی قرارداد بین طرفین رسمی نشد. قاسمی‌نژاد برای دقایقی با مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت‌وگو کرد، اما بخاطر اینکه باشگاه شهرخودرو(پدیده) دچار مشکلات مدیریتی است، طرفین منتظر ماندند تا وضعیت مدیریتی این باشگاه تا پایان امشب مشخص شود و پس از آن با صدور رضایت‌نامه، قاسمی‌نژاد احتمالا تا فردا صبح آبی‌پوش شود.

استقلال تا به امروز سعید مهری و آرمان رمضانی را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفته، اما جذب امین قاسمی‌نژاد برای تماشاگران این تیم جذاب‌ترین جابجایی در نیم‌فصل خواهد بود و امیدوار هستند قرارداد وی رسمی شود.

کد خبر 590850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha