دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به جنجال صحبت‌های غلامعلی حداد عادل و محمود احمدی‌نژاد تصریح کرد: حداد عادل در مورد احمدی‌نژاد حرف عجیب و غریبی نزده است.

محمدرضا باهنر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، محمدرضا باهنر در مورد حاشیه‌های میان حداد عادل و احمدی‌نژاد گفت: در مجلسی از آقای حداد سوال کرده اند که آیا آقای احمدی نژاد می آید یا نه و ایشان اظهار نظر کرده و گفته‌اند بنا بر مسائل و تجربیاتی شاید شورای نگهبان ایشان را تایید صلاحیت نکند و این حرف آقای احمدی نژاد را عصبانی کرد و حرف‌هایی در فضای مجازی و در محافل زده شد که واقعا خوب نبود.

باهنر افزود: البته شاید اگر آقای حداد هم کمی با تامل صحبت می کرد این موضوع پیش نمی آمد. اینکه ما پیش بینی کنیم شورای نگهبان چه کسی را رد صلاحیت می کند و چه کسی را تایید صلاحیت می کند مساله ای است که حتی خود اعضای شورای نگهبان هم امروز این حق را ندارند و معمولا این کار را نمی‌کنند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: البته اقای حداد هم بر اساس تجربه گذشته حرف زده است و حرف عجیب و غریبی نزده است ولی این جور حرفها چون گویندگان از مشاهیر هستند در فضای مجازی به سرعت می گردد و پررنگ می شود. در انتخابات مجلس از این موارد زیاد پیش می آید و در شهرستان ها این علیه این و آن حرف می زنند و باید دقت، رعایت و نصیحت کنیم تا از دایره اخلاق خارج نشویم.

چندی پیش حداد عادل در جلسه ای در پاسخ به احتمال ورود احمدی نژاد در عرصه انتخابات گفته بود که وی رد صلاحیت می شود این اظهارنظر با واکنش احمدی نژاد مواجه شد.

کد خبر 590783

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha