عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم نامزد نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است و من پیشنهاد می‌کنم آقای حسن خمینی نامزد نشود.

حزب کارگزاران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم،‌ علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره حمایت برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب از نامزدی سیدحسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰ به نمایندگی از جریان اصلاحات گفت: حداقل در حزب کارگزاران و مجمع نمایندگان ادوار که بنده در آنها حضور دارم، تاکنون بحثی نشده است درباره اینکه مثلا بحران‌های پیش روی کشور این چند مساله است و برای برون‌رفت از این بحران‌ها آقای سیدحسن خمینی می‌تواند بهترین گزینه باشد.

وی با بیان اینکه البته شاید گروه‌های دیگری به این جمع‌بندی رسیده‌اند که راه برون‌رفت از شرایط فعلی کشور ورود آقای حسن خمینی به عرصه انتخابات و حمایت از ایشان باشد، خاطرنشان کرد: به هر حال جایگاه آقای حسن خمینی که یادگار حضرت امام است باید حفظ شود و توصیه بنده به ایشان این است که نامزد ریاست جمهوری نشود.

نمازی درباره احتمال حمایت حزب کارگزاران از نامزدی سیدحسن خمینی تصریح کرد: تا آنجا که بنده  اطلاع دارم نامزد نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد: فلسفه ایجاد نهاد اجماع‌ساز یا همان جبهه اصلاحات ایران این بوده که بگوید اصلاح‌طلبان قصد دارند حضور جدی در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند که این فعال بودن و حضور اصلاح‌طلبان منوط به معرفی نامزدی است که بتواند نظرات و رویکردهای اصلاح‌طلبان را نمایندگی کند. در همین راستا مقرر شد تا اگر تعداد نامزدهای این جریان بیش از یک نفر بود، هر یک از احزاب نامزد اختصاصی خود را معرفی کنند.

نمازی در ادامه گفت: اگر منظور روزنامه‌های اعتماد و آرمان از طرح نام آقای سیدحسن خمینی در روزهای اخیر این است که ایشان نامزد ۱۴۰۰ شود و در نهایت خروجی نهاد اجماع‌ساز باشد، آنها نظرات خودشان را دارند ولی بنده معتقدم اگر آقای سیدحسن خمینی به این عرصه وارد نشود، برای خود ایشان بهتر است.

کد خبر 590782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha