بیرانوند مدعی شده مبلغ زیادی از پرسپولیس طلب دارد باشگاه می گوید به او اضافه پرداختی هم داشته است.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین وکیل بیرانوند بعد از  حضور در جلسه پیگیری شکایت بیرانوند از پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: «امروز جلسه بود و وکیل باشگاه پرسپولیس هم حضور داشت. طبق دادخواستی که داده بودیم، باشگاه پرسپولیس جواب داده بود و یک‌سری ادعا مطرح شده بود. کمیته وضعیت هم مهلتی به باشگاه پرسپولیس برای ارائه مدارک داده و سال آینده رأی صادر خواهد شد.»

بحث مالی شکایت بیرانوند از پرسپولیس چقدر است؟ سلیمانی می گوید؛ «حدود ۵ میلیارد تومان.»

وکیل بیرانوند درباره بحث متمم قرارداد بیرانوند که در زمان انصاری‌فرد امضا شده بود و هیئت مدیره آن را قبول نداشت توضیح داد؛ «آن متمم در باشگاه پرسپولیس به ثبت رسیده و مشکلی وجود ندارد. رویه باشگاه پرسپولیس همین است و حتی قرارداد اصلی بازیکن را هم مدیرعامل امضا کرده و مُهر باشگاه پای آن است. متمم هم امضای مدیرعامل و مُهر باشگاه را دارد و در باشگاه هم به ثبت رسیده و شماره ثبت دارد. تمام مطالبات باید پرداخت می‌شد که متأسفانه این اتفاق نیفتاده است. بیرانوند از سال اول نیز طلبکار است که متأسفانه پرداخت نشده است.»

آیا باشگاه پرسپولیس چه میزان از مطالبات بیرانوند را قبول دارد؟ وکیل بیرانوند در این زمینه می گوید؛ «چون مدیریت باشگاه پرسپولیس عوض شده، یکسری مطالب را باشگاه قبول ندارد. چیز خاصی اعلام نکردند اما اینطور که باشگاه می‌گوید بیرانوند باید پولی هم بدهد!»

وکیل بیرانوند در مورد شرایط موکلش در لیگ بلژیک گفت: خدا را شکر وضعیتش خوب است و فکر می‌کنم این هفته آماده خواهد شد و از هفته بعد هم برای بازی‌های ملی باید به ایران بیاید. شرایط بیرانوند خوب است و ان‌شاءالله در بازی های آینده بتواند خودش را نشان دهد.

کد خبر 590413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha