سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

نیل گایمن، نویسنده مشهور انگلیسی در نقش نیل گایمن در کتاب صوتی با ژانر علمی تخیلی ایفای نقش خواهد کرد.

 نیل گایمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، گیزمودو نوشت نیل گایمن نویسنده مشهور انگلیسی در نقش نیل گایمن در کتاب صوتی در ژانر علمی تخیلی ایفای نقش خواهد کرد. این کتاب توسط «دیرک جنتلی» نوشته و توسط شرکت اودیبل آمازون تهیه شده است. قرار است به زودی این کتاب در فروشگاه آمازون عرضه شود.
 
ماجرای کتاب در زمان آینده اتفاق می‌افتد به طوری که شخصی در دنیای آینده از خواب بیدار شده ولی چیزی به یاد نمی‌آورد و نمی‌داند که کیست و از کجا آمده است. تنها چیزی که یادش می‌آید این است که فرمانده یک ماموریت فضایی است که همه سرنشینان فضاپیما رفته و حالا او به خاطر می‌آورد که در زمین نویسنده بوده و نامش نیل گایمن است.

نیل گایمن خودش نویسنده مشهوری در حوزه کتاب‌های داستانی علمی تخیلی است که تا کنون موفق به کسب جوایز متعددی شامل جایزهٔ جایزه‌های هوگو، نبولا و برام استوکر، و همچنین نشان نیوبری شده ‌است. از آثار قابل توجه او می‌توان به مجموعه کتاب‌های مصور سندمن، و رمان‌های گرد ستاره، خدایان آمریکایی، کورالاین و کتاب گورستان اشاره کرد.
 
 او سردبیر مجله ابدی‌های مارول کمیک برای دوره اول هم هست. از بین آثار وی داستان کوتاه هیولا، کتاب گورستان و کورالاین به فارسی ترجمه شده‌اند.

کد خبر 589763

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha