ام‌وی‌ام ۳۱۵ محصول پرطرفدار شرکت مدیران خودرو است، نزدیک به یک دهه است که این هاچ‌بک زیبا در بازار ایران حضور دارد و توانسته است مورد توجه قرار گیرد.

image-20210307154042-1.jpeg

اما اخیرا مدل جدید ام وی ام ۳۱۵ تحت عنوان پلاس وارد بازار شده که دارای آپشن های به روز است که می تواند مورد توجه قرار گیرد و در این سگمنت خودرویی میتواند به عنوان یک هاچ بک مجهز مورد توجه قرار گیرد.

۳۱۵ پلاس  چه آپشن هایی دارد؟

در بخش فنی  مهمترین آپشن اضافه شده را میتوان گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک نامید  که میتواند راحتی در رانندگی را در بر داشته باشد . و این روزها با توجه به ترافیک سنگین در بسیاری از شهرهای بزرگ و با توجه به اینکه خودروی ۳۱۵ به عنوان یک خودروی شهری مورد استفاده قرار میگیرد میتواند مورد توجه مشتریان واقع گردد .

در بخش ایمنی این  خودرو مجهز به سیستم  پایداری الکترونیکی (ESP) است که میتواند به لحاظ ایمنی و پایداری خودرو مورد توجه قرار بگیرد .

در بخش رفاهی  نیز سان روف برقی و  فرمان برقی به این خودرو اضافه کرده که سیستم فرمان برقی سهولت بسیار را در کاربرد و رانندگی با این خودرو دارد.

از سوی دیگر سیستم GPS در این خودرو مسیر یابی در شهرهای بزرگ را راحت میکند و چراغ اتومات نیز به صورت خودکار در تاریکی  روشن می شود .

۳۱۵ پلاس  چه تغییرات ظاهری دارد؟

در نمای ظاهر طرح جلوپنجره، سپر جلو و عقب ، چراغ جلو تغییراتی  را به خود دیده که باعث زیبایی و به روزتر شدن آن شده و بخش داخلی آن کاملا تغییر پیدا کرده و مشابه مدل جذاب ایکس ۲۲ از داشبورد و پوشش دو رنگ جذاب سود میبرد که حس و حال اسپورت تری را به کابین خودرو داده است .

شرایط فروش

از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه‌ای برای این خودرو در نظر گرفته که حداقل با پیش پرداخت ۲۰ درصد از قیمت خودرو در ابتدا و ارائه یک چک ۱ ماهه به مبلغ ۱۵ درصد قیمت خودرو و بهره‌مندی از اقساط تا ۵ سال علاقمندان می‌توانند این هاچ‌بک جذاب را با شرایط ویژه و خاص خریداری کنند.

کد خبر 589326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسی IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    12 10
    خدا را شکر دیگه‌پراید تو خیابان جم میشه مردم ۳۱۵ اتومات‌میخرن اگه بتونن همت کنن