مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان استان بوشهر گفت: داماد تنگستانی که در شرایط پاندمی کرونا به برگزاری مراسم عروسی با حضور ۳۵۰ نفر مهمان اقدام کرده بود، به اتهام بی‌توجهی به رعایت قانون و نقض پروتکل‌های بهداشتی به دادگاه معرفی شد.

دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عادل مقدس اعلام کرد: بر اساس قوانین این فرد متعهد شده بود تعداد میهمانان این مراسم حداکثر ۱۰۰ نفر باشد،  اما با افزایش این تعداد بدون هماهنگی با تالار سبب شد تا رعایت فاصله فیزیکی مناسب امکان‌پذیر نباشد.

وی افزود: همچنین در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بیشتر مهمانان این مراسم از استان خوزستان بودند که بیش از ۲ هفته است در وضعیت قرمز شیوع ویروس جهش یافته کرونا قرار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان در بوشهر اظهار کرد: برگزاری تجمع‌ها از عواملی است که در گسترش بیماری کرونا بسیار اثرگذار و تلاش شده‌ است با وضع و ابلاغ قوانین از انجام تجمع‌های غیر ضروری جلوگیری شود.

مقدس یادآور شد: بر اساس قانون تالارهای پذیرایی موظف شده‌اند که از انجام تجمع‌ها با بیش از صد نفر در آن مکان جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: امروز مهم‌ترین مساله جامعه توجه به سلامت مردم است و انتظار می‌رود مراسم عروسی و سایر تجمع‌ها لغو یا با کمترین تعداد افراد، در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی پیشگیرانه برگزار شود.

کد خبر 589224

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha