بازی ای که می رفت با نتیجه تساوی به پایان برسد با بی احتیاطی بازیکنان فولاددر ۱۸ قدم و پنالتی که به سود استقلال گفته شد با برد استقلال همراه شد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در روزی که فرهاد مجیدی را برای اولین بار در این فصل روی نیمکت خود نشانده بود برابر فولاد  جواد نکونام با یکگل به پیروزی رسید.

مجیدی در این بازی چند بازیکن ثابت تیم محمود فکری را روی نیمکت نشانده بود و با چند تغییر راهی بازی حساس برابر فولاد شده بود.  دو تیم در هر دو نیمه یکی دو موقعیت برای گلزنی داشتند که شاید مهم ترین آنها توپی بود که مدافعان استقلال از روی خط دروازه آن را بیرون کشاندند.  در نهایت بازی ای که می رفت با نتیجه تساوی به پایان برسد با بی احتیاطی بازیکنان فولاددر ۱۸ قدم و پنالتی که به سود استقلال گفته شد با برد استقلال همراه شد. ارسلان مطهری بعد از هفته ها از روی نقطه پنالتی تک گل آبی ها را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

ترکیب فولاد

محسن فروزان، وحید حیدریه، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، حردانی، محمد آبشک، محمد میری، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا

شرح گل

استقلال یک - فولاد صفر (ارسلان مطهری دقیقه ۸۱): مهاجم تازه وارد استقلال از روی نقطه پنالتی دروازه فولاد را باز کرد.

کد خبر 589123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha