شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

شرکت تسلا یک وب‌سایت اجتماعی جدید به نام Engage را برای هواداران خود ایجاد کرده که عمدتا برای رفتارهای سیاسی مورد نظر شرکت طراحی شده است.

تسلا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت انگجت، شرکت ایلان ماسک در خصوص این وب‌سایت اجتماعی می‌گوید: «این پلتفرم را برای بر پایی یک «خانه دیجیتال» برای همه کارهای‌مان ایجاد کرده‌ایم. این سایت کار را برای اعضای جامعه تسلا آسان‌تر می‌کند که متوجه شوند که چه چیزهایی برای ما مهم است تا آنها نیز در صورت تمایل اقدامات معنی‌داری در این راستا انجام دهند و یا به‌طور کلی در جریان آن باشند.»

یکی از کارهای این سایت مربوط می‌شود به حوادث پس از طوفان‌های زمستانی بی‌سابقه که بسیاری از مناطق در ایالت تگزاس را بدون برق گذاشت. در این سایت مردم برای کمک به موسسات خیریه و امداد و نجات دعوت شدند. با این حال در پست دیگری، این سایت از افرادی که در نبراسکا زندگی می‌کنند خواسته است تا در حمایت از لایحه LB ۶۳۳ با قانونگذاران ایالتی تماس بگیرند؛ لایحه‌ای که در صورت تصویب به این شرکت اجازه می‌دهد، اتومبیل‌های خود را مستقیماً به مشتریان آنجا بفروشد.

با راه‌اندازی Engage، این خودروساز همچنین تمامی فروم‌های (انجمن‌) رسمی خود را تعطیل کرد. از روز پانزدهم ماه مارس، آنها دیگر فقط قابل خواندن شده‌اند و کسی نمی‌تواند چیزی در این فروم‌ها بنویسد. همچنین در حال حاضر فقط خود شرکت می‌تواند پست‌های جدیدی را در Engage منتشر کند، اما به‌عنوان مشتری می‌توانید پروفایل ایجاد کرده و در مورد پست‌های آن نظر بدهید و همچنین برای پاسخ‌های خود لایک کسب کنید و افراد دیگر را دنبال کنید.

کد خبر 589111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha