فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تشدید کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان از امروز شنبه ۱۶ اسفند خبر داد.

تست کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ولی‌الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در خصوص نظارت بر خروج مسافران از این استان اظهار کرد: فرودگاه‌های استان خوزستان بدون در دست داشتن تست منفی کرونا اجازه ورود به مسافران را نمی‌دهند. مسافرانی که به راه آهن و پایانه‌های مسافربری نیز مراجعه می‌کنند، حتما باید تست منفی کرونا را به همراه داشته باشد.

وی افزود: همه مسافرانی که قصد دارند با هواپیما، قطار و اتوبوس بین شهری تردد کنند، حتما باید تست کرونا به همراه داشته باشند. در غیر این صورت از سوار شدن آن‌ها جلوگیری می‌شود.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در ادامه با اشاره به این که کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان خوزستان از امروز شنبه تشدید می‌شود، گفت: کنترل مرزهای خوزستان در ترددهای بازارچه‌های صادراتی نیز تشدید می‌شود و از کارگران و کارکنان بازارچه‌های مرزی نیز تست سریع کرونا گرفته می‌شود.

وی افزود: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مدیریت کرونا در شهرها تشدید خواهد شد و مدیرانی که رعایت پروتکل‌ها در ادارات تحت تصدی آن‌ها به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، از استاندار خوزستان تذکر کتبی دریافت می‌کنند.

این مسئول گفت: مرزهای خوزستان با کشور عراق برای تردد مسافران تا ۲۰ اسفندماه مسدود است و برای بعد از این تاریخ دوباره تصمیم گرفته خواهد شد.

کد خبر 588921

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha